Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 155 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21.05.19 14:51 - 23.05.19 17:00
Perioada depunerii ofertelor: 23.05.19 17:00 - 29.05.19 11:00
Începutul licitației: 30 mai 2019 11:08

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Projectoare LED necesare pentru iluminarea Pieții Marii Adunări Naționale în mun. Chișinău, Moldova (durata de exploatare – minim 100 000 ore; garanţie – minim 60 luni; temperatura de lucru : – 40 + 50 grade Celsiu).
Informația despre anulare
Motivul anulării
omisiunii, care face imposibilitatea petrecerea procedurii și încheierea contractului
Data anulării
27 mai 2019, 16:09
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, str.Serghei Lazo, 48A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Plemeannic Anatolii
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
155 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 550 MDL
Data ultimilor modificări
27 mai 2019 16:09
ID
2b939821ae2b410b9e3ca2d9d5d567d5
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Projectoare LED CPV: 44400000-4 - Diverse produse fabricate şi articole conexe
Adresa de livrare: MD-2004, MD, Chișinău, mun.Chişinău, str. Izmail 112
Perioada de livrare: 31 mai 2019 11:00 - 17 iun 2019 17:00
Cantitatea: 34
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Data:
21 mai 2019, 17:07
Subiectul întrebării:
Specificaţie tehnică
Întrebare:
Pentru efectuarea calculelor in Dialux indicati clasa de iluminat necesara in conformitate cu standardul sau normativul de referinta, unde in afara de nivelul de iluminat sa știm cerintele de uniformitate generala a iluminarii.
Data:
21 mai 2019, 17:18
Subiectul întrebării:
Specificaţie tehnică
Întrebare:
Planul pentru calcule Dialux include și partea carosabila? Cerintele de iluminat sunt aceleași la partea carosabila și la partea pietonala? Sau trebue sa luam in consideratie traficul intens pe parte carosabila?
Data:
21 mai 2019, 17:35
Subiectul întrebării:
Specificaţie tehnică
Întrebare:
Cerința nivelului de iluminat mediu - 21 lx nu este un nivel scăzut pentru PMAN? Având in vedere că, pe bd. Stefan cel Mare nivelul de iluminat mediu este - 30 lx, clasa de iluminat M1(A1), și că carosabilul este parte componenta a PMAN.
Data:
21 mai 2019, 18:29
Subiectul întrebării:
e doar ca clarificare
Întrebare:
Din informatia prezentata se intelege ca partea pietonala nu este o sarcina a iluminarii, sarcina cuprinde iluminarea zonei, ca zona de parcare. Ulterior, clasa de iluminat A1 e indicat eronata.Conform NCM c.04.2:2017, tabelu 14, pag. 35 se va vedea ca ca bd. Stefan cel Mare face parte din categoria obiectelor - Centrul Urban, strada ce va fi de categoria A3 sau A4. Deci in nici un caz A1 care se refera la Magistrale auto REPUBLICANE. Luand in considerare ca viteza de deplasare e de 50 km/h, iar numarul de bezi e 6 (cate 3 pe sens) deci clasa e a4. Daca vom verifica tabelul 15 - vom vedea ca Emed e de 20 lx. Deci comentariu ofertantului in conditiile de mai sus sunt nerelevante, iar solicitarea Autoritatii pare a fi una corecta
Data:
21 mai 2019, 18:48
Subiectul întrebării:
Dupa CEN/TR 13201-1:2014
Întrebare:
Daca vom aplica standardul international, atunci din cifra 6 vom scadea Viteza de deplasare - (-1) punct volum de trafic - 1 punct Compozitie trafic - 2 pct. separare benzi - 1 pct Intensitate intersectii - 0 pct Vehicule parcate - 0 pct lumina de ambianta - (-1 pct) - se va aplica 0 navigare - e clar ca e ușoară pe sectorul dat - 0 pct M=6-(-1) -1-2-(-1) = M4 Inca o eroare a celui ce a indicat anterior.
Data:
21 mai 2019, 18:54
Subiectul întrebării:
iar daca tot vorbim de M1 - nu necesita raspuns, decat ca obligatie de introduce ceva pentru depasire
Întrebare:
Daca tot vorbim de M1 - - nici teoretic aceasta clasa nu poate fi in orase, pt. ca M1 este un tip de strada cu viteza de deplasare a vehiculelor foarte mare. Iar daca am lasa viteza de o parte, atunci strazi M1 ar fi cele unde intersectiile sunt la fiecare 300 m, cu dificultate sporita in trafic si drumuri unde sunt de vrei, fara benzi de separare. Oricat nu ne-am stradui, IN conditiile RM unde Vmax e de 90 km/h in 99% din cazuri, M1 e prea putin probabil de aplicat
Data:
22 mai 2019, 08:43
Subiectul întrebării:
Specificaţie tehnică
Întrebare:
Clasa de iluminat proiectată și existentă în prezent pe bd.Stefan cel Mare este M1(A1). Fapt existent, care definește nivelulde iluminat pentru partea carosabila. Dd.Stefan cel Mare fiind parte componenta a PMAN ar trebuii sa fie in uniformitate cu toata strada, dar partea pietonala in uniformitate cu carosabilul. PMAN nu este loc pentru parcare și nici piața unui centru raional, este Piața Centrală a Capitalei. Standardul reglamentează nivelul minim, dar normele de iluminare se admit de mărit prin acord cu administraţia oraşului. Nu credem că pentru PMAN este cazul de aplicare a niveluluide iluminat minimal posibil.
Data:
22 mai 2019, 09:10
Subiectul întrebării:
Adresa clarificărilor
Întrebare:
Întrebările de clarificare sunt adresate Autorității contrectante și persoanelor raspunzătoare de ambientul luminos ai Capitalei, care cunosc situatia existentă și proiectele implimentate. Nu este cazul de intervenție cu clarificări a persoanelor necompetente si cointeresate numai în aplicarea puterii de 150-160W, prin argumentarea nivelului de iluminat scăzut față de cel necesar. Care este scopul schimbării a 20 lx existenți pe 21 lx fara cerințe de uniformitate?
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări