1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2019 10:28
până la 21.04.2019 10:02
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2019 10:02
până la 24.04.2019 10:02
3
Licitaţie
25.04.2019 12:01
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate

Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 36 093,75 MDL
Perioada clarificărilor: 18.04.19 10:28 - 21.04.19 10:02
Perioada depunerii ofertelor: 22.04.19 10:02 - 24.04.19 10:02
Începutul licitației: 25 apr 2019 12:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini și anexă nr.1(criterii de evaluare), nr. 2 (Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți
pentru încheierea contractului.)
1. Operatorii economici vor respecta meniului – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislației în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității a produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate ligislației în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și a operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. În anotimpul cald transportarea se efectuează în transport izotermic cu aparataj frigorific, pentru transportarea ce necesită timp de 3 ore și mai mult, fără el - nu mai mult de 1 oră. Pentru mijloacele de transport se prezintă pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
La solicitarea Autorității Contractante operatorul economic vor prezenta toată informația și acte solicitate în termen de o zi.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 15 zile pe perioada estivală a anului 2019
începând cu data de 03.06.2019 - 21.06.2019 pentru 75 copii
**** Respectiv: 75 persoane x 15 zile = 1125 porții x 38,50 lei /zi cu TVA = 43312,50, 00 lei. Fără TVA-36093,75 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 38,50 lei/zi/ele cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cea mai bun raport calitate-preț
ATENȚIE CRITERIU DE EVALUARE ESTE CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PREȚ. PREȚUL ESTE FIXAT ȘI NU POATE FI MODIFICAT.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
36 093,75 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
144,38 MDL
Data ultimilor modificări
14 mai 2019 14:17
ID
0a7f2fb1bdd64d1583211ba0273a6294
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2060, MD, Chișinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Perioada de livrare: 3 iun 2019 10:04 - 21 iun 2019 10:04
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Documentația tabara cu sejur de zi .doc
Criterii de evaluare
18.04.19 10:28
Caiet de sarcini Tabăra cu sejur de zi 2019.doc
Specificaţie tehnică
18.04.19 10:28
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Preţul ofertei: 36 093,75 MDL
Statut: Învingător
“Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019”
Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: ISAP"Bucuria-el
Preţul ofertei: 36 093,75 MDL
Documentele depuse cu oferta
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări