Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA
198 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13.03.19 16:30 - 15.03.19 15:00
Perioada depunerii ofertelor:
15.03.19 16:00 - 20.03.19 15:00
Începutul licitației:
21 mart 2019 14:13
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Jaluzele verticale și orizontale
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ținînd cont de faptul că primul dupa preț nu a depus oferta iar al II-lea nu corespund cerintelor , al treilea nu a depus documentele și ultimul după preț este exagerat de mare.
Data anulării
8 apr 2019, 16:18
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
198 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
800 MDL
Data ultimilor modificări
8 apr 2019 16:18
ID
feb375adb03348c5a18f3d3396481032
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Jaluzele verticale din benzi textile(100 % polister) cu lățimea 127± 5mm . Să fie confecționate dintr-o textură mai groasă, opacă,nicidecum transparentă. Lamele să fie confecționate din benzi textile impregnate (cu soluție antipraf).
CPV: 39515400-9 - Jaluzele
Adresa de livrare: MD 2004, MD, Chișinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Perioada de livrare: 25 mart 2019 9:00 - 31 dec 2019 17:00
Adresa de livrare: MD 2004, MD, Chișinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Perioada de livrare: 25 mart 2019 9:00 - 31 dec 2019 17:00
Cantitatea: 700
Unități de măsură: metri pătraţi
2)
Denumirea
Jaluzele orizontale de aluminiu opace cu grosimea lamei de 16 mm ± 5 mm.
CPV: 39515400-9 - Jaluzele
Adresa de livrare: MD 2004, MD, Chișinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Perioada de livrare: 25 mart 2019 8:00 - 31 dec 2019 17:00
Adresa de livrare: MD 2004, MD, Chișinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Perioada de livrare: 25 mart 2019 8:00 - 31 dec 2019 17:00
Cantitatea: 400
Unități de măsură: metri pătraţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Caiet de sarcini.doc
Istoricul documentului
-
Caiet de sarcini.doc
ID: 483b0316cd7d40908c72425239c3683c
Documentele la ofertă
-
Documente de calificare.docx
ID: 483b0316cd7d40908c72425239c3683c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
15.03.19 11:05
Documente de calificare.docx
Istoricul documentului
-
Documente de calificare.docx
ID: fb0ddaf0447d4107aec3b9c51aa77bda
Documentele la ofertă
-
Caiet de sarcini.doc
ID: fb0ddaf0447d4107aec3b9c51aa77bda
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
15.03.19 11:05
Istoria licitației
Vezi licitația
Data:
14 mart 2019, 15:41
Subiectul întrebării:
как вы будете расплачиваться за поставленные изделия ?
Întrebare:
у вас период контракта с 25 мар 2019 9:00 - 31 дек 2019 17:00
если вы закажете установку изделий до 31 дек 2019, когда будет произведена оплата и в какой срок?
спасибо.
Răspuns (14 mart 2019, 16:31):
Bună ziua, Contractul va fi asa incheiat , dar comenzile vor fi la solicitarea Autorității contractante,si totodată achitarea facturii fiscale se face in termen de 20 zile.
Data:
14 mart 2019, 16:55
Subiectul întrebării:
Concretizari
Întrebare:
Buna ziua,as vrea sa concretizez ce se are in vedere prin 3 benzi textile? Multumesc
Răspuns (15 mart 2019, 11:00):
Ne cerem scuze in caietul de sarcini vor fi modificări este o greseală mecanică !
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK