Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20.02.19 11:11 - 22.02.19 11:09
Perioada depunerii ofertelor: 22.02.19 11:09 - 27.02.19 11:09
Începutul licitației: 28 febr 2019 13:27

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox.
Informația despre anulare
Motivul anulării
SRL ”Aurmilion”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Aurmilion” din următoarele motive:
- potrivit p.3.2 al invitației de participare se solicită prezentarea de către ofertanți a certificatului de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor. SRL Aurmilion a prezentat certificatul nr. A1903839 din 30.01.2019 care este valabil pînă la data de 14.02.2019, respectiv este expirat, ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.

SRL ”Smart Print”
Se respinge oferta prezentată de către SRL ”Smart Print” din următoarele motive:
- potrivit p.3.2 al invitației de participare se solicită prezentarea de către ofertanți a certificatului de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor. SRL Smart Print a prezentat certificatul nr. A1903873 din 30.01.2019 care este valabil pînă la data de 14.02.2019, respectiv este expirat, ceea ce nu corespunde cerințelor solicitate.
Data anulării
4 mart 2019, 10:47
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, Moldova, Chisinau, Ciocana, str.Varnița, 22
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 700 MDL
Data ultimilor modificări
4 mart 2019 10:47
ID
c48d811339ab49d6b41288a511859cba
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare (regenerare), reîncărcare și întreținere a cărtușelor pentru imprimante și xerox. CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Adresa de livrare: MD 2023, MD, Chișinău, Ciocana, str.Varnița, 22
Perioada de livrare: 28 febr 2019 11:11 - 31 dec 2019 11:11
Cantitatea: 14
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
20 febr 2019, 11:48
Subiectul întrebării:
de care acte confirmative merge vorba, identificati varog lista de acte care trebuie sa fie prezentate, si bu ce forma
Întrebare:
cerințelor tehnice la deservirea cartușelor se solicită prezentarea de către ofertanți a documentelor ce confirmă accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului (ingineri, curieri suficienți pentru eficacitatea lucrărilor efectuate), se vor anexa acte confirmative
Răspuns (20 febr 2019, 13:17):
se prezintă lista colaboratorilor implicați în executarea contractului confirmate cu semnătura și ștampila operatorului economic
Data:
20 febr 2019, 13:56
Subiectul întrebării:
prezentarea listei angajati
Întrebare:
la licitatia preceenta am anexati acte confimative ingineri, curieri, ordin de angajare ce semnatura si tampila operatorului , dstra ne-ati descalificat,
Răspuns (21 febr 2019, 08:46):
prezentativă cine sunteti pentru a vă oferi clarificări la oferta dvs
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări