Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13.02.19 14:47 - 14.02.19 15:00
Perioada depunerii ofertelor: 15.02.19 15:00 - 17.02.19 15:00
Începutul licitației: 18 febr 2019 12:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

sonorizarea și deservirea muzicală a manifestărilor cultural-artistice și sportive organizate de către Pretura sectorului Buiucani pentru anul 2019
Informația despre anulare
Motivul anulării
avînd în vedere decizia CMC nr. 2/21 din 22.02.2019 cu privire la abrogarea deciziei CMC nr.15/8 din 22.12.2017
Data anulării
27 febr 2019, 8:08
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Mihai Viteazu 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Girbu
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 800 MDL
Data ultimilor modificări
27 febr 2019 08:08
ID
48126f86f14b47b28ac92f73159a8e1f
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
sonorizarea și deservirea muzicală din cadrul manifestărilor organizate de către Pretura sectorului Buiucani pentru anul 2019 CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale
Adresa de livrare: 2004, MD, Chișinău, Chișinău, str. Mihai Viteazul, 2
Perioada de livrare: 18 febr 2019 15:00 - 31 dec 2019 18:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
2)
Denumirea
sonorizarea și deservirea muzicală din cadrul manifestărilor organizate de către Pretura sectorului Buiucani pentru anul 2019 CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale
Adresa de livrare: 2004, MD, Chișinău, Chișinău, str. Mihai Viteazu 2
Perioada de livrare: 18 febr 2019 15:00 - 31 dec 2019 18:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
3)
Denumirea
sonorizarea și deservirea muzicală din cadrul manifestărilor organizate de către Pretura sectorului Buiucani pentru anul 2019 CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale
Adresa de livrare: 2004, MD, Chișinău, Chișinău, str. Mihai Viteazul 2
Perioada de livrare: 18 febr 2019 15:00 - 31 dec 2019 15:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
13 febr 2019, 19:58
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare ale operatorilor economici (caietul de sarcini)
Întrebare:
Dat fiind faptul că aveți posibilitatea de a verifica online situația privind lipsa/existența datoriilor față de buget a operatorilor economici pe https://servicii.fisc.md/contribuabil.aspx indicînd codul fiscal al acestuia, Vă rugăm să excludeți din lista documentelor de calificare p.5 Certificat privind lipsa datoriilor la buget. Să republicați caietul de sarcini modificat.
Răspuns (14 febr 2019, 08:37):
cerințele încluse în caietul de sarcini corespund legislației în vigoare
Data:
13 febr 2019, 20:50
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare ale operatorilor economici (caietul de sarcini)
Întrebare:
Se recunoaște de către Pretura Buiucani genul de activitate pentru persoanele juridice: activități recreative, alte activități de servicii individuale, alte activități de spectacole și recreative, în sensul genului de activitate în domeniul sonorizare și deservire muzicală (valabil doar pentru patenta de întreprinzător)?
Răspuns (14 febr 2019, 08:44):
În caietul de sarcini sunt expres indicate serviciile care sunt solicitate - de sonorizare și deservire muzicală a manifestărilor cultural-artistice și sportive. Activitățile menționate în întrebarea Dumneavoastră - activități de spectacole și recreative, - sunt executate de către funcționarii preturii conform fișei postului.
Data:
13 febr 2019, 20:54
Subiectul întrebării:
Criteriile și cerințele de calificare (caietul de sarcini)
Întrebare:
Toate punctele de la a) la f) din Criteriile și cerințele de calificare, ar însemna de fapt un formular DUAE. Vă rugăm să înlocuiți punctele enumerate cu un formular DUAE îndeplinit de D-stră. Atașați documentul la documentele procedurii de achiziție, ca sa-l putem descărca și completa la rîndul nostru.
Răspuns (14 febr 2019, 08:45):
Criteriile și cerințele de calificare încluse în caietul de sarcini corespund legislației în vigoare
Data:
14 febr 2019, 09:03
Subiectul întrebării:
Criteriile și cerințele de calificare
Întrebare:
Raspunsul este la general. Va rog sa specificati pentru fiecare punct, ce document trebuie de depus? a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului - ce document? b) capacitatea de exercitare a activității profesionale - ce document? c) capacitatea economică şi financiară - ce document? d) capacitatea tehnică şi/sau profesională - ce document? e) standarde de asigurare a calității - ce document? f) standarde de protecţie a mediului - ce document?
Răspuns (14 febr 2019, 09:10):
Prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.174 din 05.10.2018 este aprobată Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii.
Data:
14 febr 2019, 09:14
Subiectul întrebării:
serviciile indicate expres
Întrebare:
Va aduc la cunoștință că genul de activitate: alte activități de spectacole și recreative, în CAEM Rev.2, corespunde cu - Activități de suport pentru interpretare artistică (spectacole), inclusiv ingineri sunet. Iar Activități recreative corespunde cu Activități recreative și distractive n.c.a., inclusiv inchirierea de echipament. Din răspunsul D-stră reiese că veți accepta doar un deținător de patentă, p-u că doar el are genul de activitate indicat exres. Așa este?
Răspuns (14 febr 2019, 09:59):
la întrebarea respectivă a fost dat răspuns.
Data:
14 febr 2019, 09:30
Subiectul întrebării:
Ordinul Ministerului Finanțelor nr.174 din 05.10.2018
Întrebare:
Conform Ordinului MF menționat, în secțunea 2, p. 10.1 - este specificat expres că documentul pentru confirmarea datelor de calificare este DUAE; p.10.2 - oricare alt document va duce la descalificare. Vă rugăm să răspundeți concret, este formularul DUAE ceia ce cereți?
Răspuns (14 febr 2019, 10:15):
va fi acceptat DUAE perfectat corespunzător și în condițiile prevederilor art.18/1 din Legea 131/2015 cu privire la achizițiile publice
Data:
14 febr 2019, 10:31
Subiectul întrebării:
patenta de întreprinzator versus persoana juridica
Întrebare:
Vă rugăm să răspundeți concret: 1. veți accepta exclusiv deținător de patentă cu gen de activitate stipulat expres? 2. Veți descalifica persoana juridică, dacă aceasta nu are denumirea activității exact așa cum ați specificat?
Răspuns (14 febr 2019, 16:31):
condițiile de participare la procedurile de achiziție publică sunt stipulate în art.15 din Legea 131/2015
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Clarificări