1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2019 13:53
până la 13.02.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2019 17:00
până la 15.02.2019 17:00
3
Licitaţie
de la 18.02.2019 12:53
până la 18.02.2019 13:14
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate

Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12.02.19 13:53 - 13.02.19 17:00
Perioada depunerii ofertelor: 13.02.19 17:00 - 15.02.19 17:00
Începutul licitației: 18 febr 2019 12:53

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Istoria licitației
Servicii de reparare, reincarcare, intretinere si procurare a cartuselor pentru imprimante si xerox pe parcursul anului 2019 la necesitate și solicitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2062, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
CAP Centrul de Asistenta si Protectie a VPVTFU
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Data ultimilor modificări
21 mart 2019 16:56
ID
07873c88f7aa4f229a7d73a4d607ca96
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare, reincarcare, intretinere si procurare a cartuselor pentru imprimante si xerox CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Adresa de livrare: MD-2062, MD, Chișinău, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Perioada de livrare: 18 febr 2019 13:49 - 31 dec 2019 17:00
Cantitatea: 11
Unități de măsură: luna
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 900 MDL
Statut: Învingător
Oferta corespunde cerințelor indicate în caietul de sarcini
Oferta corespunde cerințelor indicate în caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Aurmilion SRL
Preţul ofertei: 900 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: Smart Print SRL
Preţul ofertei: 925 MDL
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
12 febr 2019, 14:51
Subiectul întrebării:
Cantitatea de servicii!!!
Întrebare:
Caietul de sarcini este greșit la capitolul cantității servicilor solicitate. Vom avea necesitate de prestarea serviciilor mai des (la solicitare), nu doar o singură dată- acesta este cauza anularii licirariei care a avut loc pe 06.02.19. De ce in caetul de sarcini curent au ramas neschimbate cantitatile de servicii? Indicati va rugam frumos, cantitatea de servicii de care aveti nevoie.
Răspuns (12 febr 2019, 15:14):
Buna ziua, Nu cunoastem de cite ori pe parcursul anului vom avea nevoie de a reincarca cartusele si de cite ori acestea se vor finisa. Din acest motiv am indicat ”pe parcursul anului la necesitate si solicitare”.
Data:
12 febr 2019, 16:24
Subiectul întrebării:
.
Întrebare:
"""" Caietul de sarcini este greșit la capitolul cantității servicilor solicitate. Vom avea necesitate de prestarea serviciilor mai des (la solicitare), nu doar o singură dată. Documentele încărcate ce confirmă anulare vor apărea în scurt timp. Reîncarcați pagina"" Nimeni nu intelege ce doriți!!! Ați anulat o licitație și ați făcut una exact așa!!! Rugam insistent de a face clarificari pentu toti
Răspuns (12 febr 2019, 16:41):
Caietul de sarcini este întocmit corect. Este clar indicat denumirea și cantitatea dispozitivelor care necesită deservire pe parcursul anului 2019 - 11 luni rămase (încărcare cu toner, regenerare cartiridj, procurare cartridj, ș.a.servicii) - la necesitate. Conbtractul se v-a încheia la suma totală, cîștigătorul fiind desemnat conform specificației de preț și tehnică propuse, criteriul fiind - cel masi mic preț pentru serviciile solicitate. Vă mulțumim.
Data:
12 febr 2019, 16:28
Subiectul întrebării:
Complect de acord!!!
Întrebare:
Nimeni nu intelege ce doriți!!! Ați anulat o licitație și ați făcut una exact așa!!! Rugam insistent de a face clarificari pentu toti. Pierdeti timpul nostru si al vostru
Data:
12 febr 2019, 16:48
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Păi dacă considerați că caietul de sarcinii e corect atunci explicații pentru toți dece ați anulat achiziția anterioară?
Data:
13 febr 2019, 00:28
Subiectul întrebării:
Cazuri similare
Întrebare:
Noi am cîștigat o licitație la instituția dată și a fost anulată din cauză că prețul itinial nu era același indicat după licitație . Unde este profesionalismul ??? Sa faci o oferta necesita timp și bani, da voi le anulați de parcă ar fi o joacă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări