Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 110 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6.02.19 12:36 - 7.02.19 13:00
Perioada depunerii ofertelor: 7.02.19 13:00 - 10.02.19 13:00
Începutul licitației: 11 febr 2019 11:10

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1- Operatorul economic participant la procedura de achizitie, va completa formulare solicitate de catre autoritatea contractanta (atasate la procedura. Formularul F3.1, F4.1, F4.2) .
2- Livrarea va avea loc la adresa indicata de catre autoritatea contractanta, in limita razei mun. Chisinau. Adresa de livrare va fi comunicata, dupa desemnarea operatorului economic cistigator.
3- Termenul de livrare:
a) etapa 1 - 1000 buc pina la data de 15.02.2019.
b) etapa 2 - 4490 buc pina la data de 28.02.2019.
Informația despre anulare
Motivul anulării
IP Oficiul Național al Viei și Vinului, în rezultatul procesului de evaluare, Grupul de lucru a constatat că niciunul dintre ofertanți nu a întrunit condițiile de calificare prevăzute în documentația de atribuire, în cadrul procedurii de achizitie (Contract de mica valoare). Reieșind din cele menționate, în temeiul art.71, alin.1, lit. c) din Legea nr. 131 Achizițiilor Publice din 03.07.2015, procedura de licitatie, se anuleaza.
Data anulării
13 febr 2019, 10:10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
110 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
550 MDL
Data ultimilor modificări
13 febr 2019 10:10
ID
0595e67ee93c41fca23329bc34543120
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pahare din sticla CPV: 39221123-5 - Pahare
Adresa de livrare: MD-2004, MD, Chișinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Perioada de livrare: 9 febr 2019 12:30 - 15 febr 2019 17:00
Cantitatea: 5490
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
7.02.19 09:28
Specificatia tehnica F 4.1.docx
Specificaţie tehnică
7.02.19 09:29
Specificatia de pret F4.2.docx
Specificaţie tehnică
6.02.19 15:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
6 febr 2019, 15:48
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Bună ziua! Vă informăm că în conformitate cu art.31, alin.(b), al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, termenul pentru încheierea unui contract a cărui valoare estimativă este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), este de minim ”6 zile de la data transmiterii comunicării prin SIA „RSAP” privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire”. Așadar termenul solicitat de către d-voastră în această licitație pentru livrarea bunurilor solicitate este imposibil, așa cum este prea scurt. Vă rugăm să revizuit această condiție și/sau să reveniți cu un răspuns la această întrebare.
Răspuns (7 febr 2019, 08:20):
Buna ziua! În referire la solicitarea de a oferi concretizări în ceea ce privește termenul de semnare a unui Contract de valoare mică, IP Oficiul National al Viei si Vinului, vă comunică următoarele: - În temeiul cu art. 2 alin. 1 lit. (a) și alin. 4 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Contractele de achiziţii publice a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, nu depăşeşte pragurile menţionate la alin.(1) sînt reglementate de HG nr. 665 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice de valoare mică. În cumulul celor menționate, termenul de așteptare pentru încheierea unui Contract de valoare mică nu cade sub incidența articolului nominalizat. Cu respect,
Data:
7 febr 2019, 09:37
Subiectul întrebării:
Documentele de calificare /Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Va atragem atentia la faptul ca anuntul de participare anexat la aceasta licitatie nu este corect. Si anume, acest anunt se refera la o alta procedura, unde aveti dreptate planificati o achizitie prin contract de valoare mica, si anume "Imprimare logo pe pahare din sticlă", cu valoarea estimativă de 33000 lei. Iar această procedură de achiziție cade sub incidenta următorului articol: Art.2. (1) Prezenta lege se aplică contractelor de achiziţii publice, cu excepţia celor specificate la art. 4, a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este egală cu sau mai mare decît următoarele praguri: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 80000 de lei; Asadar termenul pentru incheierea unui contract la această achiziție este de 6 zile. Cu respect rugăm revizuirea documentatiei anexate si termenii minimi necesari pentru indeplinirea unui astfel de contract.
Răspuns (7 febr 2019, 10:01):
Buna ziua, Vă mulțumim pentru notificare. Prin urmare, vă aducem la cunoștință că Autoritatea Contractantă a corectat eroarea depistata. Vă invităm să descărcați invitația corectată . Totodata va informam, despre faptul ca in Legea nr. 319 din 30.11.2018, care a intrat in vigoare la data de 14.12.2018, sunt adoptate modificari in Legea nr.131 din 03.07.2015. Cu respect,
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări