Statut Finalizată
Valoarea estimată fără TVA 85 000 MDL
  • Câștigător: Aurmilion SRL
  • Valoarea: 56 000 MDL
  • Economie: 34.12 %
  • Participanți: 5
Perioada clarificărilor: 22.01.19 16:25 - 23.01.19 17:00
Perioada depunerii ofertelor: 23.01.19 17:00 - 28.01.19 10:00
Începutul licitației: 29 ian 2019 11:19

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Printer copy mashine Canon MF-4018
Printer LJ HP 1020 14ppm
Printer MFD Canon i-Sensys MF4430
Copier Canon iR 2018
Printer MFD Canon i-Sensys MF4120
Printer MFD Canon i-Sensys MF4340 D
Printer MFD Canon i-Sensys MF4410
Printer MFD Canoni-Sensys MF4150
Printer Canon LBP-6000
Printer Canon LBP 3010
Printer Canon i-Sensys LBP6030 WIFI
Printer Canon i-Sensys LBP6030
Printer Canon LBP-6020
Printer Canon LBP 2900
Printer MFD Canon i-Sensys MF 231
Imprimanta MDF Canon i-Senssys MF-216n
Printer HP Laser Jet 1018
Printer Epson L 100
HP Laser Jet CP 1025 color
Printer MFD Epson WorkForce Pro WF-M5690 DWF
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, Republica Moldova, Chișinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
85 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
850 MDL
Data ultimilor modificări
30 mart 2019 10:31
ID
e47d984c6f1f4653abef9fef0e59fe24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreținere și reparare a perifericelor informatice pentru anul 2019 CPV: 50323000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a perifericelor informatice
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chișinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Perioada de livrare: 25 ian 2019 10:00 - 31 dec 2019 18:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Documente obligatorii.docx
Documentele la ofertă
22.01.19 16:25
Caiet de sarcini 2019.docx
Specificaţie tehnică
22.01.19 16:25
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

Smart Print SRL

Preţul ofertei: 1 400 MDL
Statut: Descalificat
Nu corespunde cerințelor de calificare și selecție.
- oferta este anormal de scăzută potrivit art. 70 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice; - oferta financiară nu are un preț fixat; - ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție; - răspuns la notificarea nr. 01/c-5-107 din 07.02.2019 a fost expediat prin e-mail, instituția solicitând de fapt pe suport de hârtie confirmată prin semnătura autorizată și ștampila umedă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Digital Design

Preţul ofertei: 20 000 MDL
Statut: Descalificat
Nu corespunde cerințelor de calificare și selecție.
- oferta este anormal de scăzută; - oferta nu corespunde cerinţelor expuse în documentaţia de atribuire; - detalii și precizări privind prețul anormal scăzut al ofertei conform solicitării instituției din 07.02.2019 nu au fost prezentate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 27 000 MDL
Statut: Descalificat
Nu corespunde cerințelor de calificare și selecție.
- oferta este anormal de scăzută; - ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție; - experiența similară lipsește; - detalii și precizări privind prețul anormal scăzut al ofertei conform solicitării instituției din 07.02.2019 nu au fost prezentate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Tonersistem

Preţul ofertei: 55 350 MDL
Statut: Descalificat
Nejustificarea prețului ofertei anormal de scăzut.
- nu a prezentat detalii și precizări privind oferta anormal de scăzută, conform solicitării instituției din 07.02.2019.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 56 000 MDL
Statut: Învingător
Corespunde cerințelor de atribuire a contractului
Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către instituție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Smart Print SRL
Preţul ofertei: 1 400 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: Digital Design
Preţul ofertei: 20 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului: IMPRESO-PRINT SRL
Preţul ofertei: 27 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului: Tonersistem
Preţul ofertei: 55 350 MDL
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului: Aurmilion SRL
Preţul ofertei: 56 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Data:
22 ian 2019, 16:52
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Este necesar de a dovedi experiența de lucru, minim 3 ani, prezentînd cel puțin 5 contracte executate. ????????? Pentru ce?????? nui destul Extrasul????
Răspuns (23 ian 2019, 12:59):
Bună ziua, Extrasul nu confirmă faptul că au fost respectate cu bună credință clauzele contractuale.
Data:
22 ian 2019, 16:57
Subiectul întrebării:
Evaluarea, cum va avea loc evaluarea, pentru ce cantitate, 60? sau 1
Întrebare:
Evaluarea, cum va avea loc evaluarea, pentru ce cantitate, 60? sau 1
Răspuns (23 ian 2019, 13:00):
Procesul de evaluare a ofertelor va avea loc potrivit criteriului cel mai mic preț (fapt indicat în fișierul anexat ,,Documente obligatorii") În ceea ce privește cantitatea de pînă la 60 și 1, reieșind din denumirea obiectului achiziției (...pentru anul 2019) cantitatea este indicată anuală pentru fiecare model de cartușe.
Data:
22 ian 2019, 16:58
Subiectul întrebării:
Reparația imprimante:
Întrebare:
de toner nu aveti nevoie? Incarcarea cartuselor!? Am inteles corect! doar reparatie este necesar? Specificati va rog corect despre ce merge vorba!
Răspuns (23 ian 2019, 13:00):
Achiziționăm servicii de reîncarcarea și regenerarea cartușelor, reparația imprimantelor (la necesitate). Toner nu achiziționăm!!!!!
Data:
23 ian 2019, 12:19
Subiectul întrebării:
Perioada de actualizare!!!!
Întrebare:
Perioada de actualizare este pentru clarificarea tuturor intrebarilor inaintate. De ce nu raspundeti la intrebari?!!! Incompetenta formarii cererii pentru oferta duce la anularea licitatiei. Pierdem timpul si noi si voi!!!
Răspuns (23 ian 2019, 13:00):
Termenul limită pentru clarificări este pînă la ora 17:00!!!!
Data:
23 ian 2019, 12:21
Subiectul întrebării:
Lăcrămioara Crudu
Întrebare:
De ce n-ati indicat nici un numar de contact?
Răspuns (23 ian 2019, 13:00):
În fișierul anexat ,,Documente obligatorii" este indicat numărul de contact. În scopul întocmirii ofertei corect este necesar să analizați fișierele anexate ce conțin toată informația necesară!!!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări