Statut Finalizată
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
  • Câștigător: Smart Business Applications
  • Valoarea: 27 900 MDL
  • Economie: 7.00 %
  • Participanți: 2
Perioada clarificărilor: 15.01.19 15:17 - 16.01.19 16:00
Perioada depunerii ofertelor: 16.01.19 16:00 - 18.01.19 16:00
Începutul licitației: 21 ian 2019 11:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asistență și suport tehnic pentru sistemul informațional ELO
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, Republica Moldova, Chișinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pârcălab 46
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
TATIANA MARIN
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Data ultimilor modificări
25 ian 2019 12:10
ID
cd098a058d56457496641044d1e15176
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistență și suport tehnic pentru sistemul informațional ELO CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Adresa de livrare: MD-2012, MD, Chișinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pârcălab 46
Perioada de livrare: 15 ian 2019 15:07 - 31 dec 2019 15:07
Cantitatea: 12
Unități de măsură: luna
Documentele procedurii de achiziție
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

Smart Business Applications

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 27 900 MDL
Statut: Învingător
Servicii de asistență și suport tehnic pentru sistemul informațional ELO
Au prezentat cel mai mic preț pentru serviciile solicitate care, corespund cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Smart Business Applications
Preţul ofertei: 27 900 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.
Preţul ofertei: 28 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
16 ian 2019, 11:39
Subiectul întrebării:
Clarificari asupra cerintelor tehnice solicitate in caietul de sarcini
Întrebare:
Rog sa ne ajutati cu urmatoarele intrebari de clarificare in baza caruia vom putea veni cu o oferta de pret cat mai corecta: 1. Ce versiune de licente sunt instalate in cadrul institutiei si care sunt tipul acestora? WEB sau de tip aplicatie (Java)? 2. A fost achizitionat suportul pentru ultimii ani de la producator oficial “ELO Digital”? Daca da, putem primi certificatul de licenta? 3. Este necesar ca ofertantul sa aiba personae certificate pe solutia ELO si daca este necesar prezentarea acestor certificate in cadrul ofertei de pret? 4. Autorizarea oficiala de Partener Autorizat de la Producator este necesara de prezentat? 5. Rog sa specificati care sunt modulele existente (ex. Registratura, contracte, HR) in cadrul institutiei pentru care se cere suport si mentenanta pentru anul 2019? 6. Rog sa specificati ce aveti in vedere prin dezvoltari si ajustari specificate in pct. 1 in cadrul caietului de sarcini? Este necesar de a dezvolta si configura aditional alte functionalitati? Daca da, ati putea spune care sunt acestea? In baza lor putem estima efortul de munca si oferta de pret. Va multumim.
Răspuns (16 ian 2019, 15:06):
1. În cadrul institutiei este instalată versiunea ELO Proffesional 2011, client de acces Windows numar de utilizatori -40. 2.Mentenanta a fost achizitionată de la partener oficial pană în anul 2014. 3.Este necesar ca ofertantul sa aiba persoane certificate pe solutia ELO. 4.Nu este necesar de prezentat Autorizarea oficială de Partener Autorizat de la Producator. 5.Module existente: modulul documente intrare-ieșire modulul documente interne citație registrul radiodifuzorilor 6. Punctul 1 se referă la buna functionare a sitemului. Vă multumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Clarificări