1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2019 13:28
până la 17.01.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.01.2019 12:00
până la 21.01.2019 12:00
3
Licitaţie
de la 22.01.2019 15:28
până la 22.01.2019 15:55
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate

Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 121 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15.01.19 13:28 - 17.01.19 12:00
Perioada depunerii ofertelor: 17.01.19 12:00 - 21.01.19 12:00
Începutul licitației: 22 ian 2019 15:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Istoria licitației
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare(conform anunțului de participare).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Costiujeni 5/1
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
---
E-mail
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
121 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 500 MDL
Data ultimilor modificări
4 febr 2019 15:06
ID
25f8ab961c024a8794bd923db69976f1
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare CPV: 50312000-5 - Repararea şi întreţinerea echipamentului informatic
Adresa de livrare: MD-2011, MD, Chișinău, Chișinău, str. Costiujeni 5/1
Perioada de livrare: 28 ian 2019 11:41 - 31 dec 2019 11:42
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
CAIET DE SARCINI.doc
Specificaţie tehnică
15.01.19 13:28
ANUNȚ DE PARTICIPARE.docx
Documentele la ofertă
15.01.19 13:28
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

"OFICIU AMG" SRL

Preţul ofertei: 91 990 MDL
Statut: Descalificat
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare
În urma evaluării ofertei propuse s-a constat că lipsește licența de activitate, certificat care confirmă deţinerea de competenţe de nivel avansat în domeniul securităţii sistemelor informatice, certificate in standardele – ISO/IEC 27001/ ISO 9001 documente solicitate conform anunțului de participare punctul Nr.5, totodată prin scrisoarea Nr.29 din 24.01.2019 s-a solicitat să prezinte aceste documente în termen de 3 zile lucrătoare, dar fără rezultat pozitiv. În baza celor expuse mai sus şi conform Legii Nr. 131 din 03.07.2015, art.69 ,,Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor” punctul 6 - ,, Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care:a)ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, b) ”oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”, oferta SRL OFCIU AMG a fost respinsă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 117 500 MDL
Statut: Învingător
Servicii de administrare, mentenanță, asistență tehnică IT și asigurarea serviciilor de mentenanță, întreținere și reparații rețea internă, echipamente informatice din dotare
Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: "OFICIU AMG" SRL
Preţul ofertei: 91 990 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: Rapid Link SRL
Preţul ofertei: 117 500 MDL
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului: DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei: 120 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări