Statut Finalizată
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
  • Câștigător: IMPRESO-PRINT SRL
  • Valoarea: 54 985,90 MDL
  • Economie: 45.01 %
  • Participanți: 3
Perioada clarificărilor: 4.01.19 11:25 - 10.01.19 11:23
Perioada depunerii ofertelor: 10.01.19 11:23 - 14.01.19 11:23
Începutul licitației: 15 ian 2019 15:03

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. prestarea serviciilor la comandă după necesități, în limita surselor financiare disponibile, în timp de 24 ore din momentul efectuării comenzii, conform condițiilor Incoterms 2013, DDP.
2. persoana responsabilă - Cecoi Mariana, tel de contact - 53-16-33 sau 079436345
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, bd.Dacia 5/2
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Data ultimilor modificări
17 ian 2019 17:16
ID
9aae846954974af4bcf3f81e7e54f741
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare și regenerare a cărtușilor la imprimante și copiatoare CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Adresa de livrare: 2038, MD, Chișinău, Chișinău, bd.Dacia 5/2
Perioada de livrare: 14 ian 2019 11:24 - 31 dec 2019 11:24
Cantitatea: 1555
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Documentele obligatorii.doc
Clarificări pentru participanți
4.01.19 11:25
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 54 990 MDL
Statut: Învingător
Oferta reprezintă cel mai mic preț pe lista întreagă și corespunde cerințelor solicitate
Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: IMPRESO-PRINT SRL
Preţul ofertei: 54 990 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: Aurmilion SRL
Preţul ofertei: 55 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului: SRL Toner Print Service
Preţul ofertei: 66 000 MDL
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Data:
4 ian 2019, 13:37
Subiectul întrebării:
Regenerare
Întrebare:
Regenerare "Понятие растяжимое". Este necesar de indicat dupa care formulă doriti sa fie regenate cartusele pentru a nu duce in eroare alti agenti economici. Deoarece cineva poata sa inteleaga ca e doar lucru dar alt cineva lucru+piese. Compania cistigatoare din start va poate da un pret mic, dar dupa semnarea contractului va puteti trezi cu servicii aditionale. Va vor explica ca lucru costa 30lei iar fotoelementul sau alta piesa 150lei si nu veti putea face nimic din cauza nu ati indicat in caietul de sarcini. Da, exista posibilitatea de a introduce serviciile aditionale in suma contractului dar dupa 3,4 luni toti banii vor fi epuezati si "Buna ziua- здравствуйте" ne vom trezi la vara cu un tenderul repetat!!! Noi propunem 3 formule de calcul: https://cloud.mail.ru/public/8gzy/9UPNfCW6e
Răspuns (9 ian 2019, 15:53):
ALL INCLUSIV. Indiferent ca se schimba o piesa sau toate 5 pretul nu se modifica, Lucru este inclus in pret.
Data:
4 ian 2019, 13:41
Subiectul întrebării:
Regenerare
Întrebare:
https://drive.google.com/open?id=1mJ_X09sd9x6Yj0hu5ng5c5mwCKluyCTB
Răspuns (9 ian 2019, 15:53):
ALL INCLUSIV. Indiferent ca se schimba o piesa sau toate 5 pretul nu se modifica, Lucru este inclus in pret.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări