+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2018 12:55
până la 24.12.2018 10:59
2
Propunerea ofertelor
de la 24.12.2018 10:59
până la 26.12.2018 10:59
3
Licitaţie

4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate

Statut Calificare
Valoarea estimată fără TVA 146 027,97 MDL
Perioada clarificărilor: 20.12.18 12:55 - 24.12.18 10:59
Perioada depunerii ofertelor: 24.12.18 10:59 - 26.12.18 10:59

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reactivi, calibratori, materiale de control şi consumabile pentru analizatorul Mindray BC 3000 şi Coagulometrul CA-02, articole de ustensilă pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP CS Durlesti
Codul fiscal/IDNO
1003600153050
Adresa
MD-2003, Republica Moldova, Chișinău, or.Durleşti, str. Cartusa 56
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Madan Andrei
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
146 027,97 MDL
Data ultimilor modificări
22 ian 2019 12:54
ID
3149446e1b4741378195a7988dbf79de
În achiziție 32 lotului
Azopiram set. 2 fl x 50 ml
Buget: 286.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
HBsAg-cartridj
Buget: 10719.0 MDL
Activ
Sol. Lugol
Buget: 1333.4 MDL
Achiziţia nu a avut loc
HCV-cartridje
Buget: 5805.0 MDL
Finalizată
Finalizată
Minieprubetă cu K3 EDTA
Buget: 4860.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Hârtie p/u Mindray BC3000
Buget: 1251.0 MDL
Finalizată
Cronometru mecanic
Buget: 558.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lancete sterile d.28
Buget: 180.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Documentia standard reactivi001.pdf Documentia standard reactivi001.pdf
22.12.18 17:12
Documentia standard reactivi001.pdf Documentia standard reactivi001.pdf
22.12.18 17:13
Data:
21 dec 2018, 12:43
Subiectul întrebării:
Evaluarea ofertei
Întrebare:
Bună ziua. Solicităm concretizări referitor la punctul 6.2.Modalalitatea de efectuare a evaluării: Evaluarea va fi efectuată pe: loturi (lista întreagă din lot) la loturile 1- 2 şi pe poziţii la celelalte loturi din cauza interdependenţei poziţiilor. Nu este clară evaluarea Lotului 4. Specif. standard p/u investig. clinice generale, hematologice şi citologice. Veselă şi articole de ustensilă care nu se regăsesc în(a.3Ord.MS nr.701din 18.10.10)??? Din evaluare se vede că va fi pe poziții, iar suma estimativă o indicați pe lotul întreg. Solicităm respectuos modificări.
Răspuns (22 dec 2018, 16:22):
Nu stiu de unde faceti aceasta concluzie. In Documente bunurile solicitate sunt grupate in dependenta de destinatia lor, le zicem "loturi". Tot aici am si stipulat ca evaluarile la primele doua vor fi pe lista intraga (altfel nici nu poate fi). In caietul de sarcini introdus in sistem la primele 2 loturi este indicata suma pe intreg lotul si descifratea lista pozitiilor. La primul lot 6 si la al doilea opt. Cat priveste pozitiile la celelalte loturi ele sunt indicate separat, iar suma estimativa este a fiecarui bun aparte.
Data:
21 dec 2018, 13:25
Subiectul întrebării:
Publicarea corecta !
Întrebare:
Dvs. organizati COP, dar pe platforma ati publicat ca achizitie de valoare mica. Trebuie sa anulati procedura si sa publicati corect!
Răspuns (22 dec 2018, 17:23):
Am raspuns odata. Repet, documentele... au fost redactate. Acum in ele cat si pe platforma scopurile coincid
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Clarificări