+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2018 16:22
până la 17.12.2018 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2018 14:30
până la 26.12.2018 14:30
3
Licitaţie
27.12.2018 15:57
4
Calificare
5
Ofertele au fost revizuite

Statut Ofertele au fost revizuite
Valoarea estimată fără TVA 334 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6.12.18 16:22 - 17.12.18 14:30
Perioada depunerii ofertelor: 17.12.18 14:30 - 26.12.18 14:30
Începutul licitației: 27 dec 2018 15:57

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare pentru Centrul de plasament temporar al străinilor al BMA al MAI
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Biroul migratie si azil
Codul fiscal/IDNO
1006601000794
Adresa
MD-2001, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stratila Valeriu
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
334 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 670 MDL
Data ultimilor modificări
11 febr 2019 11:10
ID
af55368129c7402891ec8cc44e00a130
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru Centrul de plasament temporar al străinilor al BMA al MAI CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2001, MD, Chișinău, Chișinău, str. Perticani 88
Perioada de livrare: 1 ian 2019 15:15 - 31 dec 2019 15:15
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
2)
Denumirea
dejun: Terci,ceai,zahăr,pîine,unt (numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2- persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 - bolnavi şi invalizi de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării - 3088,75 - general, 3144,00 - minori.) Numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2001, MD, Chișinău, Chișinău, str. Perticani 88
Perioada de livrare: 1 ian 2019 15:25 - 31 dec 2019 15:25
Cantitatea: 5000
Unități de măsură: bucăţi
3)
Denumirea
Prînz:4-5 bucate: fel-I, fel-II (borş, supă de legume, rasolinic, fel II - pîrjoală din carne de vită,biftec tocat,peşte prăjit, bitoc tocat, garnitură, ceai, zahăr)(numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2- persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 - bolnavi şi invalizi de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării - 3088,75 - general, 3144,00 - minori.) Numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2001, MD, Chișinău, Chișinău, str. Perticani 88
Perioada de livrare: 1 ian 2019 15:32 - 31 dec 2019 15:32
Cantitatea: 5000
Unități de măsură: bucăţi
4)
Denumirea
Cină:Terci, peşte prăjit, pîrjoală, pîine, unt, ceai, zahăr)(numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2- persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 - bolnavi şi invalizi Numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009 de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării - 3088,75 - general, 3144,00 - minori.) CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2001, MD, Chișinău, Chișinău, str. Perticani 88
Perioada de livrare: 1 ian 2019 15:34 - 31 dec 2019 15:34
Cantitatea: 5000
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 327 900 MDL
Statut: Învingător
PROCES-VERBAL Nr.__2___ al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii al Biroului migraţie şi azil al MAI (denumirea autorităţii contractante) privind evaluarea ofertelor de preţuri depuse în cadrul concursului COP nr. MD-2018-12-06-000242-1 din 26.12.2018, privind achiziţionarea serviciilor de alimentare pentru străinii din CPTS al BMA
În cadrul ședinței Grupului de lucru, dl. V. Certan a propus examinarea documentației și ofertee prezentate. Astfel, s-a propus a pune votării întrebării privind anularea sau acceptarea procedurii de atribuire a contractului. Ca rezultat al votului toți membrii grupului de lucru au votat pentru atribuirea contractului cu SRL Daramax-Com din motivul că, specificul de activitate a Centrului de plasament temporar al străinilr al BMA constă în cazarea temporară a străinilor declaraţi indezirabili sau împotriva cărora s-a dispus măsura returnării ori expulzării şi care au fost luaţi în custodie publică. Totodată, ]n conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 493 din 07.07.2014 ”privind aprobarea Regulamentului Centrului de plasament temporar al străinilor ”străinilor din Centru sunt garantate drepturile privind hrana gratuităc, conform normelor stabilite, de meniul separat, în cazul posturilor şi conform apartenenţei religioase. Dat fiind faptului că documentele de calificare prezentate de operatorul economic sunt conforme cu cele solicitate în Anunţ şi faptul că la moment în Centrul sunt cazați 40 persoane, totodată reieșind de strictă necesitate şi timp pentru iniţierea unei noi procedurii va fi de durată: S-A DECIS De a desemna cîştigător oferta comercială prezentată de SRL Daramax-Com, situată pe adresa: mun. Chişinău str. C. Stamati 8, of. 58. (indicarea cîştigătorului procedurii de achiziţie – denumirea lui, adresa) 2. De a achiziţionat serviciile de alimentare pentru necesităţile BMA. Oferta câştigătoare a fost apreciată conform criteriului –prezentarea întregului pachet de documente de calificare și în baza pct. 34 al HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri ”În cazul în care a fost depusă o singură ofertă, licitația electronică nu are loc, iar grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat în domeniul achizițiilor publice urmează să decidă atribuirea contractului de achiziții ofertantului sau repetarea procedurii de achiziție”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Daramax-Com
Preţul ofertei: 327 900 MDL
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Clarificări