Statut Finalizată
Valoarea estimată fără TVA 155 000 MDL
  • Câștigător: M-INTER-FARMA
  • Valoarea: 107 862,04 MDL
  • Economie: 30.41 %
  • Participanți: 2
Perioada clarificărilor: 30.11.18 13:13 - 7.12.18 12:22
Perioada depunerii ofertelor: 7.12.18 15:00 - 14.12.18 15:00
Începutul licitației: 17 dec 2018 15:11

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pelicola radiologica si consumabile pentru necesitatile IMSP SR Telenesti pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, Republica Moldova, Telenești, Telenești, str.C.Porumbescu 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vleju Elena
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
155 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 550 MDL
Data ultimilor modificări
26 dec 2018 12:00
ID
a55b4147b38c416d830175a6e4277c71
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipamete de radiodiagnosticare – pelicolă radiologică și a consumabilelor pentru examinarea radiologica CPV: 33110000-4 - Echipament de imagistică de uz medical, dentar şi veterinar
Adresa de livrare: 5801, MD, Telenești, Telenești, str.C.Porumbescu 8
Perioada de livrare: 1 ian 2019 8:00 - 31 dec 2019 8:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Fisa de date (1).semnat (1).pdf Fisa de date (1).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
4.12.18 13:44
Anunt de participare Pelicula.semnat.pdf Anunt de participare Pelicula.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.12.18 13:44
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 107 862,04 MDL
Statut: Învingător
contract antre
Executarea contractului
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: M-INTER-FARMA
Preţul ofertei: 107 862,04 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: IM Vivamed International SRL
Preţul ofertei: 108 000 MDL
Istoria licitației
Vezi licitația
Data:
3 dec 2018, 13:09
Subiectul întrebării:
Termeni de livrare, documentatia standard
Întrebare:
Analizand cerintele din licitatie, va rugam sa ne dati urmatoarele clarificari: 1. Din moment ce anuntul procedurii de achizitie este publicati in sistemul electronic pe achizitii.md, va rugam sa ne explicati de ce procedura de achizitii nu are loc in sistemul electronic ci ofertele trebuie depuse la Telenesti str. C. Porumbescu 8. 2. Din anuntul la licitatie, reiese ca procedura de achizitie se va efectua prin licitare. Va rugam sa ne explicati cum o sa se efectuieze licitarea din moment ce documentele sunt depuse pe suport de hartie la sediul IMSP SR Telenesti ? 3. Termenul de valabilitate a ofertelor se solicita a fi de 60 zile. Totodata se solicita un temen de livrare de doar 10 zile. Reiesind din cerinta pentru termenul de valabilitate a ofertei, conchidem ca nu exista o urgenta pentru bunurile din procedura de achizitie. Termenul de 10 zile este un termen exrtem de mic. Acest termen in mare parte este suficient doar pentru transportarea si vamuirea bunurilor. Solicitam sa mariti termenul de livrare oferint posibilitatea ca in procedura de achizitie sa participa si agenti economici care nu au bunurile solicitate in stoc. 4. Rugam sa atasati documentatia standard inclusiv cu completarea clauzelor contractuale. Va multumim anticipat.
Răspuns (5 dec 2018, 09:20):
Verificati va rog!documentatia standard a fost modificata.Va multumesc!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări