1
Perioada de actualizare
de la
30.11.2018 10:58
până la 06.12.2018 10:53
până la 06.12.2018 10:53
2
Propunerea ofertelor
de la
06.12.2018 10:53
până la 13.12.2018 10:53
până la 13.12.2018 10:53
3
Licitaţie
17.12.2018 14:28
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
225 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30.11.18 10:58 - 6.12.18 10:53
Perioada depunerii ofertelor:
6.12.18 10:53 - 13.12.18 10:53
Începutul licitației:
17 dec 2018 14:28
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Ofertele au fost evaluate
Servicii de pază a sediului Curţii Constituţionale a Republicii Moldova, blocul „A” şi „B” situate în mun. Chişinău, str. A. Lăpuşneanu 28;
Monitoriazarea obiectelor mobile GPS - 6 unităţi.
Pază fizică (gardieni) echipaţi cu mijloace speciale (electroşoker pentru auto – apărare, balonaşe cu gaz, cătuşe, baston de cauciuc, uniformă (costum classic, cămașă alba), staţii de radio emisie-recepţie portabile şi fixe, lanternă, telefon mobil). Regim de lucru 24/24 ore. Monitorizarea obiectelor mobile GPS (controlul din secţia operativă a clientului asupra utilizării corecte a parcului de automobile, reacţionarea operativă la mişcarea acestora, determinarea locului aflării automobilelor, precum şi viteza cu care se deplasează acestea, momentul părăsirii-intrării în parc, prevenire utilizării contrar destinaţiei a automobilului). Cerinţe tehnice:
1.1 Cerinţe pe care trebuie să le îndeplinească societatea specializată de pază. Societatea trebuie să deţină: - licenţă de funcţionare obţinută în conformitate cu prevederile Legii, eliberată de Camera de Licențiere a RM, pentru activitatea de paza, monitorizare prin dispecerat si interventie; - dispecerat propriu care să permită recepţionarea alarmelor transmise automat de sistemele electronice de securitate aferente unităţilor preluate în pază. Pentru dispeceratul de monitorizare firma ofertantă va prezenta regulamentul de organizare şi funcţionare al acestuia, - echipaje de intervenţie special dotate şi antrenate care să asigure intervenţia în caz de necesitate la toate unităţile preluate în pază. Pentru echipajele de intervenţie în ofertă firma va prezenta componenţa acestora, tipul maşinilor de transport şi armamentul din dotare, precum şi timpul mediu estimat de intervenţie în caz de incident pentru sediul Curții preluat sub pază; - echipamente de protecţie şi intervenţie, mijloace moderne de transport, uniforme şi însemne specifice; - mijloace de transmisiuni care să permită comunicaţii între agenţii de pază din obiective, echipajele de pe maşinile de transport valori şi echipele de intervenţie în caz de incident; - personal de pază angajat pe bază de contract de muncă individual, pe termen nelimitat.
1.2. Cerinţe pe care trebuie să le îndeplinească personalul de pază al firmei. Personalul de pază trebuie să deţină: - certificate obţinute în urma absolvirii unor cursuri de calificare - cazier juridic; - certificate narcolog, psihiatru, etc.
1.3 Cerinţe privind documentele specifice de organizare şi desfăşurare a activităţii şi de dotare a posturilor de pază. Prestatorul serviciilor de pază va colabora pentru elaborarea şi avizarea planurilor de pază în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Prestatorul va asigura următoarea dotare minimă a postului de pază: - uniformă şi însemne specifice pentru personalul de pază, vesta antiglont; - baston, spray iritant lacrimogen; - mască contra gazelor, lanternă, - mijloace de comunicaţie care să asigure legătura cu dispeceratul şi echipajele de intervenţie.
1.4. Cerinţe privind activitatea de intervenţie Ofertantul va descrie modalitatea de asigurare a intervenţiei (personal, mijloace de transport, dotare, timpi de intervenţie) în caz de incident. Se solicită prestatorului de pază asigurarea unei intervenţii operative în caz de incident astfel încât să nu fie aduse prejudicii materiale şi de imagine Curții precum şi personalului şi clienţilor acesteia. Beneficiarul poate verifica prin sondaj modul de asigurare a intervenţiei şi timpul în care se execută aceasta. În cazul înregistrării de neconcordanţe între timpul determinat prin exerciţiul de alarmare şi cel ofertat se vor percepe penalizări conform contractului.
1.5 Alte condiţii şi precizări. Ofertantul va elabora oferta astfel încât să respecte în totalitate cerinţele prevăzute. Ofertantul are obligaţia de a face dovada îndeplinirii cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini. În acest scop : - oferta va cuprinde un comentariu al cerinţelor conţinute în caietul de sarcini, prin care să se demonstreze corespondenţa propunerii cu specificaţiile respective; - oferta va cuprinde copii după documentele de licenţiere, atestare, avizare, certificare etc., emise de instituţiile abilitate; Se solicită ofertanţilor transmiterea în cadrul ofertei prezentate, a tuturor informaţiilor necesare pentru evaluarea corectă (tehnică şi valorică) a ofertelor evitând în faza de analiză a ofertelor, derularea unei corespondenţe între beneficiar şi ofertanţi pentru clarificarea unor situaţii ambigue. Ofertantul va asigura un serviciu de monitorizare permanentă, 24 de ore din 24, pe linie telefonica, GSM al sistemelor electronice de securitate instalate, prin intermediul Staţiei Centrale Digitale de Monitorizare, pe bază de abonament lunar. În sistemul de monitorizare GPS trebuie să fie constituită din: - Monitorizarea în timp real a semnalelor transmise de către echipamentele de detectare şi alarmare la efracţie, panica, incendiu şi urgenţa medicală; - Dispozitiv de monitorizare şi verificare concomitentă a volumului de lichifiante (combustibil) în cisternele sau alte rezervuare de stocare şi păstrare a acestora. - Intervenţia rapidă prin echipaje mobile proprii în vederea soluţionării unor evenimente (timp de reactie minim 3 minute de la declansarea alarmei reieşind din prioritatea numărului mijloacelor de transport din dotare 12 echipaje mobile); Activităţi premergătoare monitorizării: - Verificarea sistemului şi a compatibilităţii sistemului GPS cu încăperea sau bunul monitorizat; - Montarea unui dispozitiv de transmitere a semnalelor (comunicator) prin linie telefonică, GSM, staţie radio sau internet din contul ofertantului; - Conectarea şi programarea sistemului monitorizat din contul ofertantului; - Întocmirea procedurilor de soluţionare şi raportare a evenimentelor;
2. Conditii Comerciale
2.1 Pretul 1. Pretul ofertat pentru paza sedii, exprimat in LEI/oră, va reprezenta tariful orar pentru asigurarea pazei sediilor în cauză, incluzând şi asigurarea preluării alarmelor de la sistemele electronice de securitate existente in sediul Curții şi a intervenţiei în caz de incident. 2. Pretul ofertat pentru patrulare, monitorizare si interventie, exprimat in LEI/luna, va reprezenta tariful lunar pentru asigurarea a doua vizite/pe zi, in timpul programului de lucru al unitatilor in cauza, incluzând si asigurarea preluării alarmelor de la sistemele electronice de securitate existente in sediul Curții si intervenţia în caz de incident. 3. Termen maxim de preluare în pază : 1 zi de la data solicitării de către Curții.
4. Pentru asigurarea beneficiarului fată de eventuale prejudicii cauzate din vina prestatorului acesta va specifica clar in cuprinsul ofertei modalitatea de restituire a prejudiciului material.
5. Responsabilităţi ale prestatorului:
a) asigură paza sediilor cu personal calificat şi atestat, în conformitate cu prevederile legale in vigoare si ale planurilor de pază;
b) asigură preluarea alarmelor de la sistemul de securitate instalat la sediul obiectivului şi intervenţia în caz de incident cu echipaje de intervenţie special destinate;
c) asigură executarea în cele mai bune condiţii a serviciului de pază şi propune conducerii beneficiarului măsuri pentru eficientizarea dispozitivului şi procedeelor de pază, în raport de nevoile operative;
d) organizează şi controlează modul de executare a serviciului de pază la obiectiv;
e) colaborează cu beneficiarul la întocmirea planului de pază şi la reactualizarea acestuia, când situaţia o impune, precum şi pentru avizarea acestuia de către organele abilitate;
f) verifică la fiecare intrare/ieşire din schimb modul în care funcţionează sistemele tehnice de pază şi alarmare, anunţându-se de îndată conducerea Curții în cazul constatării unor disfuncţionalităţi;
g) ţine evidenţa bunurilor, mijloacelor şi materialelor date în folosinţă de beneficiarul de pază;
h) asigură păstrarea şi folosirea corespunzătoare a încăperilor, mobilierului şi tuturor mijioacelor puse la dispoziţie pentru executarea în bune condiţii a pazei;
i) periodic, împreună cu conducerea (reprezentantul) beneficiarului de pază, analizează modul executare a serviciului de pază, stabilind, de comun acord, măsuri de soluţionare a stărilor de lucruri neconforme cu prevederile legale în domeniu, precum şi cu necesităţile serviciului de pază;
j) informează operativ conducătorul unităţii beneficiare despre orice eveniment deosebit înregistrat precum şi despre principalele probleme referitoare la modul de organizare şi executare în bune condiţii a pazei;
k) sprijină conducerea beneficiarului în stabilirea mijloacelor tehnice de pază şi alarmare, precum şi la amplasarea acestora; Cerinte functionale si de performanta a. Configuratia sistemelor electronice de securitate trebuie sa asigure urmatoarele cerinte functionale: - detectia si semnalizarea tentativelor de efractie si sabotaj: - detectia si semnalizarea inceputurilor de incendiu; - detectia si semnalizarea pericolului de inundatie in zonele care prezinta risc de inundatie si care au destinatii speciale (tezaur, antetezaur, arhiva etc); - detectia si semnalizarea acumularilor de gaze ( in spatiile unde exista acest risc); - controlul accesului in spatii cu acces restans; - transmiterea starii de functionare a sistemului si a starilor de alarmare catre dispeceratele de monitorizare si interventie; - intercomunicare intre punctele de acces (unde este cazul); - supravegherea si inregistrarea prin TVCI a zonelor cu activitati specifice. Elementele din configuratia sistemului vor fi structurate in cadrul unor subsisteme componente (efractie, incendiu. TVCI etc) astfel incat sa fie asigurata: - functionarea independenta a fiecarui subsistem; - intercomunicarea cu celellalte subsisteme; - indeplinirea cerintelor functionale pe ansamblul sistemului. c. Cerinte privind continutul documentatiei tehnico-economice de executie. Documentatia tehnico-economica de executie a sistemului electronic de securitate va cuprinde (cerinte minimale): documentatie de executie: Memoriu tehnic - baza legala de intocmire - descrierea functionala pe subsisteme - echipamente si aparatura utilizata - garantie si postgarantie - standarde si normative respectate - activitati postproiectare - avizele eliberate de politie (in copie) pentru personalul care a intocmit, verificat si aprobat proiectul tehnic; - precizarea imprejurimilor obiectivului (denumire strazi si cladiri cu care se invecineaza); - descrierea zonelor protejate, elementul de detectie alocat, modul de programare al zonei si partitiei din care face parte (prezentare tabelara) - prospectele tehnice si documentele de certificare pentru echipamentele utilizate ; - modul de asigurare a garantiei, service-ului si interventiei in cazul defectarii sistemului de alarmare. - scolarizare personal utilizator - instructiuni de exploatare si intretinere Specificatia aparaturii pe subsisteme Repartizare echipamente/aparatura pe incaperi Caiet de sarcini (pentru montaj si receptie) Parte desenata - scheme bloc pe subsisteme - scheme de alimentare electrica - jurnal de cabluri - amplasamente si trasee - detalii de montaj (dupa caz) d.Cerinte privind modul de executie a sistemului. In faza de executie a sistemului va fi asigurata indeplinirea urmatoarelor cerinte minimale: - traseele pentru cablurile electrice vor fi protejate in tuburi sau jgheaburi; - la executia traseelor vor fi respectate prevederile normativelor I7, I18 si P 118; - conexiunile electrice intre cabluri se realizeaza numai in doze/cutii de conexiuni si vor fi executate prin cositorire sau prin prindere cu surub in cleme; nu se admit conexiuni prin rasucirea firelor; - la amplasarea si montarea aparaturii locale vor fi respectate instructiunile precizate in documentatia tehnica data de fabricant. e. Cerinte privind scolarizarea personalului utilizatorului. In vederea utilizarii corespunzatoare a sistemului de securitate de catre beneficiar, se solicita scolarizarea personalului utilizator. Prin scolarizare se va urmari cunoasterea de catre utilizatori, in principal, a modlui de alocare/schimbare coduri de acces, operatii de test a echipamentelor, activari/dezactivari partitii, vizualizarea imaginilor video inregistrate, comunicatia cu dispeceratul de monitorizare si interventie etc.. In urma scolarizarii se va emite un atestat care confera personalului scolarizat dreptul de a opera asupra instalatiilor de securitate receptionate. f. Cerinte privind garantia de buna executie. Pentru toate echipamentele instalate si pentru lucrarile efectuate executantul va asigura o garantie de 36 luni. g. Cerinte privind activitatea de mentenanta. Ofertantul va descrie modalitatea de asigurare a activitatii de intretinere si service (personal, mijloace de transport, dotare tehnica etc.). Lunar, se va efectua cel putin o inspectie tehnica a intregului sistem. Remedierea defectiunilor aparute va fi realizata in maxim 12 ore de la solicitarea telefonica si/sau scrisa (fax, e-mail) a Curții . h. Cerinte privind activitatea de service in perioada de post-garantie. In perioada de post-garantie vor fi derulate toate activitatile necesare pentru mentinerea in stare de functionare permanenta a tuturor componentelor sistemelor de securitate. Realizarea acestui obiectiv va fi asigurata, in principal, prin: • verificari periodice astfel incat sa fie asigurata functionarea permanenta a sistemului electronic de securitate; • interventii si remedieri in cazul aparitiei oricarei defectiuni care afecteaza functionarea corespunzatoare a sistemului. Frecventa verificarilor periodice va fi stabilita de catre prestatorul de servicii astfel incat sa asigure mentinerea in functionare a sistemelor dar nu va fi mai mica de o verificare/luna. Remedierea defectiunilor va fi realizata in maxim 12 ore de la solicitarea telefonica si/sau scrisa (fax, e-mail) a Curții . In situatiile in care este necesara inlocuirea aparatelor defecte se va solicita in prealabil acordul/avizul telephonic si/sau in scris din partea prestatorului. Contravaloarea tuturor activitatilor de intretinere si de remediere a defectiunilor aparute se achita sub forma unui tarif lunar de service. Prejudiciile cauzate beneficiarului datorita nefunctionarii totale sau partiale la parametri nominali a componentelor sistemului/sistemelor de securitate determinate de: neverificarea instalatiei de securitate, neinterventia la solicitarea beneficiarului si neremedierea defectiunilor in intervalele de timp precizate se suporta integral si neconditionat de catre prestator, cu titlu de daune. Prestatorul are obligatia sa suporte contravaloarea pagubelor pricinuite bunurilor si valorilor din obiectiv proprietatea beneficiarului si a oricaror prejudicii directe daca se dovedeste culpa sa.
Monitoriazarea obiectelor mobile GPS - 6 unităţi.
Pază fizică (gardieni) echipaţi cu mijloace speciale (electroşoker pentru auto – apărare, balonaşe cu gaz, cătuşe, baston de cauciuc, uniformă (costum classic, cămașă alba), staţii de radio emisie-recepţie portabile şi fixe, lanternă, telefon mobil). Regim de lucru 24/24 ore. Monitorizarea obiectelor mobile GPS (controlul din secţia operativă a clientului asupra utilizării corecte a parcului de automobile, reacţionarea operativă la mişcarea acestora, determinarea locului aflării automobilelor, precum şi viteza cu care se deplasează acestea, momentul părăsirii-intrării în parc, prevenire utilizării contrar destinaţiei a automobilului). Cerinţe tehnice:
1.1 Cerinţe pe care trebuie să le îndeplinească societatea specializată de pază. Societatea trebuie să deţină: - licenţă de funcţionare obţinută în conformitate cu prevederile Legii, eliberată de Camera de Licențiere a RM, pentru activitatea de paza, monitorizare prin dispecerat si interventie; - dispecerat propriu care să permită recepţionarea alarmelor transmise automat de sistemele electronice de securitate aferente unităţilor preluate în pază. Pentru dispeceratul de monitorizare firma ofertantă va prezenta regulamentul de organizare şi funcţionare al acestuia, - echipaje de intervenţie special dotate şi antrenate care să asigure intervenţia în caz de necesitate la toate unităţile preluate în pază. Pentru echipajele de intervenţie în ofertă firma va prezenta componenţa acestora, tipul maşinilor de transport şi armamentul din dotare, precum şi timpul mediu estimat de intervenţie în caz de incident pentru sediul Curții preluat sub pază; - echipamente de protecţie şi intervenţie, mijloace moderne de transport, uniforme şi însemne specifice; - mijloace de transmisiuni care să permită comunicaţii între agenţii de pază din obiective, echipajele de pe maşinile de transport valori şi echipele de intervenţie în caz de incident; - personal de pază angajat pe bază de contract de muncă individual, pe termen nelimitat.
1.2. Cerinţe pe care trebuie să le îndeplinească personalul de pază al firmei. Personalul de pază trebuie să deţină: - certificate obţinute în urma absolvirii unor cursuri de calificare - cazier juridic; - certificate narcolog, psihiatru, etc.
1.3 Cerinţe privind documentele specifice de organizare şi desfăşurare a activităţii şi de dotare a posturilor de pază. Prestatorul serviciilor de pază va colabora pentru elaborarea şi avizarea planurilor de pază în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Prestatorul va asigura următoarea dotare minimă a postului de pază: - uniformă şi însemne specifice pentru personalul de pază, vesta antiglont; - baston, spray iritant lacrimogen; - mască contra gazelor, lanternă, - mijloace de comunicaţie care să asigure legătura cu dispeceratul şi echipajele de intervenţie.
1.4. Cerinţe privind activitatea de intervenţie Ofertantul va descrie modalitatea de asigurare a intervenţiei (personal, mijloace de transport, dotare, timpi de intervenţie) în caz de incident. Se solicită prestatorului de pază asigurarea unei intervenţii operative în caz de incident astfel încât să nu fie aduse prejudicii materiale şi de imagine Curții precum şi personalului şi clienţilor acesteia. Beneficiarul poate verifica prin sondaj modul de asigurare a intervenţiei şi timpul în care se execută aceasta. În cazul înregistrării de neconcordanţe între timpul determinat prin exerciţiul de alarmare şi cel ofertat se vor percepe penalizări conform contractului.
1.5 Alte condiţii şi precizări. Ofertantul va elabora oferta astfel încât să respecte în totalitate cerinţele prevăzute. Ofertantul are obligaţia de a face dovada îndeplinirii cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini. În acest scop : - oferta va cuprinde un comentariu al cerinţelor conţinute în caietul de sarcini, prin care să se demonstreze corespondenţa propunerii cu specificaţiile respective; - oferta va cuprinde copii după documentele de licenţiere, atestare, avizare, certificare etc., emise de instituţiile abilitate; Se solicită ofertanţilor transmiterea în cadrul ofertei prezentate, a tuturor informaţiilor necesare pentru evaluarea corectă (tehnică şi valorică) a ofertelor evitând în faza de analiză a ofertelor, derularea unei corespondenţe între beneficiar şi ofertanţi pentru clarificarea unor situaţii ambigue. Ofertantul va asigura un serviciu de monitorizare permanentă, 24 de ore din 24, pe linie telefonica, GSM al sistemelor electronice de securitate instalate, prin intermediul Staţiei Centrale Digitale de Monitorizare, pe bază de abonament lunar. În sistemul de monitorizare GPS trebuie să fie constituită din: - Monitorizarea în timp real a semnalelor transmise de către echipamentele de detectare şi alarmare la efracţie, panica, incendiu şi urgenţa medicală; - Dispozitiv de monitorizare şi verificare concomitentă a volumului de lichifiante (combustibil) în cisternele sau alte rezervuare de stocare şi păstrare a acestora. - Intervenţia rapidă prin echipaje mobile proprii în vederea soluţionării unor evenimente (timp de reactie minim 3 minute de la declansarea alarmei reieşind din prioritatea numărului mijloacelor de transport din dotare 12 echipaje mobile); Activităţi premergătoare monitorizării: - Verificarea sistemului şi a compatibilităţii sistemului GPS cu încăperea sau bunul monitorizat; - Montarea unui dispozitiv de transmitere a semnalelor (comunicator) prin linie telefonică, GSM, staţie radio sau internet din contul ofertantului; - Conectarea şi programarea sistemului monitorizat din contul ofertantului; - Întocmirea procedurilor de soluţionare şi raportare a evenimentelor;
2. Conditii Comerciale
2.1 Pretul 1. Pretul ofertat pentru paza sedii, exprimat in LEI/oră, va reprezenta tariful orar pentru asigurarea pazei sediilor în cauză, incluzând şi asigurarea preluării alarmelor de la sistemele electronice de securitate existente in sediul Curții şi a intervenţiei în caz de incident. 2. Pretul ofertat pentru patrulare, monitorizare si interventie, exprimat in LEI/luna, va reprezenta tariful lunar pentru asigurarea a doua vizite/pe zi, in timpul programului de lucru al unitatilor in cauza, incluzând si asigurarea preluării alarmelor de la sistemele electronice de securitate existente in sediul Curții si intervenţia în caz de incident. 3. Termen maxim de preluare în pază : 1 zi de la data solicitării de către Curții.
4. Pentru asigurarea beneficiarului fată de eventuale prejudicii cauzate din vina prestatorului acesta va specifica clar in cuprinsul ofertei modalitatea de restituire a prejudiciului material.
5. Responsabilităţi ale prestatorului:
a) asigură paza sediilor cu personal calificat şi atestat, în conformitate cu prevederile legale in vigoare si ale planurilor de pază;
b) asigură preluarea alarmelor de la sistemul de securitate instalat la sediul obiectivului şi intervenţia în caz de incident cu echipaje de intervenţie special destinate;
c) asigură executarea în cele mai bune condiţii a serviciului de pază şi propune conducerii beneficiarului măsuri pentru eficientizarea dispozitivului şi procedeelor de pază, în raport de nevoile operative;
d) organizează şi controlează modul de executare a serviciului de pază la obiectiv;
e) colaborează cu beneficiarul la întocmirea planului de pază şi la reactualizarea acestuia, când situaţia o impune, precum şi pentru avizarea acestuia de către organele abilitate;
f) verifică la fiecare intrare/ieşire din schimb modul în care funcţionează sistemele tehnice de pază şi alarmare, anunţându-se de îndată conducerea Curții în cazul constatării unor disfuncţionalităţi;
g) ţine evidenţa bunurilor, mijloacelor şi materialelor date în folosinţă de beneficiarul de pază;
h) asigură păstrarea şi folosirea corespunzătoare a încăperilor, mobilierului şi tuturor mijioacelor puse la dispoziţie pentru executarea în bune condiţii a pazei;
i) periodic, împreună cu conducerea (reprezentantul) beneficiarului de pază, analizează modul executare a serviciului de pază, stabilind, de comun acord, măsuri de soluţionare a stărilor de lucruri neconforme cu prevederile legale în domeniu, precum şi cu necesităţile serviciului de pază;
j) informează operativ conducătorul unităţii beneficiare despre orice eveniment deosebit înregistrat precum şi despre principalele probleme referitoare la modul de organizare şi executare în bune condiţii a pazei;
k) sprijină conducerea beneficiarului în stabilirea mijloacelor tehnice de pază şi alarmare, precum şi la amplasarea acestora; Cerinte functionale si de performanta a. Configuratia sistemelor electronice de securitate trebuie sa asigure urmatoarele cerinte functionale: - detectia si semnalizarea tentativelor de efractie si sabotaj: - detectia si semnalizarea inceputurilor de incendiu; - detectia si semnalizarea pericolului de inundatie in zonele care prezinta risc de inundatie si care au destinatii speciale (tezaur, antetezaur, arhiva etc); - detectia si semnalizarea acumularilor de gaze ( in spatiile unde exista acest risc); - controlul accesului in spatii cu acces restans; - transmiterea starii de functionare a sistemului si a starilor de alarmare catre dispeceratele de monitorizare si interventie; - intercomunicare intre punctele de acces (unde este cazul); - supravegherea si inregistrarea prin TVCI a zonelor cu activitati specifice. Elementele din configuratia sistemului vor fi structurate in cadrul unor subsisteme componente (efractie, incendiu. TVCI etc) astfel incat sa fie asigurata: - functionarea independenta a fiecarui subsistem; - intercomunicarea cu celellalte subsisteme; - indeplinirea cerintelor functionale pe ansamblul sistemului. c. Cerinte privind continutul documentatiei tehnico-economice de executie. Documentatia tehnico-economica de executie a sistemului electronic de securitate va cuprinde (cerinte minimale): documentatie de executie: Memoriu tehnic - baza legala de intocmire - descrierea functionala pe subsisteme - echipamente si aparatura utilizata - garantie si postgarantie - standarde si normative respectate - activitati postproiectare - avizele eliberate de politie (in copie) pentru personalul care a intocmit, verificat si aprobat proiectul tehnic; - precizarea imprejurimilor obiectivului (denumire strazi si cladiri cu care se invecineaza); - descrierea zonelor protejate, elementul de detectie alocat, modul de programare al zonei si partitiei din care face parte (prezentare tabelara) - prospectele tehnice si documentele de certificare pentru echipamentele utilizate ; - modul de asigurare a garantiei, service-ului si interventiei in cazul defectarii sistemului de alarmare. - scolarizare personal utilizator - instructiuni de exploatare si intretinere Specificatia aparaturii pe subsisteme Repartizare echipamente/aparatura pe incaperi Caiet de sarcini (pentru montaj si receptie) Parte desenata - scheme bloc pe subsisteme - scheme de alimentare electrica - jurnal de cabluri - amplasamente si trasee - detalii de montaj (dupa caz) d.Cerinte privind modul de executie a sistemului. In faza de executie a sistemului va fi asigurata indeplinirea urmatoarelor cerinte minimale: - traseele pentru cablurile electrice vor fi protejate in tuburi sau jgheaburi; - la executia traseelor vor fi respectate prevederile normativelor I7, I18 si P 118; - conexiunile electrice intre cabluri se realizeaza numai in doze/cutii de conexiuni si vor fi executate prin cositorire sau prin prindere cu surub in cleme; nu se admit conexiuni prin rasucirea firelor; - la amplasarea si montarea aparaturii locale vor fi respectate instructiunile precizate in documentatia tehnica data de fabricant. e. Cerinte privind scolarizarea personalului utilizatorului. In vederea utilizarii corespunzatoare a sistemului de securitate de catre beneficiar, se solicita scolarizarea personalului utilizator. Prin scolarizare se va urmari cunoasterea de catre utilizatori, in principal, a modlui de alocare/schimbare coduri de acces, operatii de test a echipamentelor, activari/dezactivari partitii, vizualizarea imaginilor video inregistrate, comunicatia cu dispeceratul de monitorizare si interventie etc.. In urma scolarizarii se va emite un atestat care confera personalului scolarizat dreptul de a opera asupra instalatiilor de securitate receptionate. f. Cerinte privind garantia de buna executie. Pentru toate echipamentele instalate si pentru lucrarile efectuate executantul va asigura o garantie de 36 luni. g. Cerinte privind activitatea de mentenanta. Ofertantul va descrie modalitatea de asigurare a activitatii de intretinere si service (personal, mijloace de transport, dotare tehnica etc.). Lunar, se va efectua cel putin o inspectie tehnica a intregului sistem. Remedierea defectiunilor aparute va fi realizata in maxim 12 ore de la solicitarea telefonica si/sau scrisa (fax, e-mail) a Curții . h. Cerinte privind activitatea de service in perioada de post-garantie. In perioada de post-garantie vor fi derulate toate activitatile necesare pentru mentinerea in stare de functionare permanenta a tuturor componentelor sistemelor de securitate. Realizarea acestui obiectiv va fi asigurata, in principal, prin: • verificari periodice astfel incat sa fie asigurata functionarea permanenta a sistemului electronic de securitate; • interventii si remedieri in cazul aparitiei oricarei defectiuni care afecteaza functionarea corespunzatoare a sistemului. Frecventa verificarilor periodice va fi stabilita de catre prestatorul de servicii astfel incat sa asigure mentinerea in functionare a sistemelor dar nu va fi mai mica de o verificare/luna. Remedierea defectiunilor va fi realizata in maxim 12 ore de la solicitarea telefonica si/sau scrisa (fax, e-mail) a Curții . In situatiile in care este necesara inlocuirea aparatelor defecte se va solicita in prealabil acordul/avizul telephonic si/sau in scris din partea prestatorului. Contravaloarea tuturor activitatilor de intretinere si de remediere a defectiunilor aparute se achita sub forma unui tarif lunar de service. Prejudiciile cauzate beneficiarului datorita nefunctionarii totale sau partiale la parametri nominali a componentelor sistemului/sistemelor de securitate determinate de: neverificarea instalatiei de securitate, neinterventia la solicitarea beneficiarului si neremedierea defectiunilor in intervalele de timp precizate se suporta integral si neconditionat de catre prestator, cu titlu de daune. Prestatorul are obligatia sa suporte contravaloarea pagubelor pricinuite bunurilor si valorilor din obiectiv proprietatea beneficiarului si a oricaror prejudicii directe daca se dovedeste culpa sa.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
225 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Data ultimilor modificări
21 dec 2018 08:42
ID
c22cb9d2590043a18715b43299293aa1
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază
CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Adresa de livrare: MD-2012, MD, Chisinau, Chișinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Perioada de livrare: 1 ian 2019 8:00 - 31 dec 2019 0:00
Adresa de livrare: MD-2012, MD, Chisinau, Chișinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Perioada de livrare: 1 ian 2019 8:00 - 31 dec 2019 0:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:
„Bercut-Grup”
Preţul ofertei: 208 833,33 MDL
Statut:
Învingător
Recunoaște învingător
Corespunde cerințelor și prețul este satisfăcător.
13.12.18 14:52
Recunoaște învingător
Corespunde cerințelor și prețul este satisfăcător.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Oferta Comercialaa.semnat.PDF.pdf
Oferta Comercialaa.semnat.PDF.pdf
ID: 60ca41d0c532469fa649ef81c4307c29
Propunere comercială
MSIGN
10.12.18 10:48
Inform. priv. datele bancare.semnat.pdf
Inform. priv. datele bancare.semnat.pdf
ID: 619b60ad063044c99c859dec5eb589bd
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Certificat de inregistrare Bercut.semnat.PDF.pdf
Certificat de inregistrare Bercut.semnat.PDF.pdf
ID: c9eed1f59a80429a97d51a844e1487fa
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Formular informativ despre ofertant-converted.semnat.pdf
Formular informativ despre ofertant-converted.semnat.pdf
ID: fa9db8e1f5ca40c09d55c17bc6c1211a
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Anexa la licenta Bercut.semnat.PDF.pdf
Anexa la licenta Bercut.semnat.PDF.pdf
ID: 0a63950a5bb745f3aa33c56055e003b7
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: „Bercut-Grup”
Preţul ofertei: 208 833,33 MDL
Documentele depuse cu oferta
Oferta Comercialaa.semnat.PDF.pdf
Oferta Comercialaa.semnat.PDF.pdf
ID: 60ca41d0c532469fa649ef81c4307c29
Propunere comercială
MSIGN
10.12.18 10:48
Inform. priv. datele bancare.semnat.pdf
Inform. priv. datele bancare.semnat.pdf
ID: 619b60ad063044c99c859dec5eb589bd
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Certificat de inregistrare Bercut.semnat.PDF.pdf
Certificat de inregistrare Bercut.semnat.PDF.pdf
ID: c9eed1f59a80429a97d51a844e1487fa
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Formular informativ despre ofertant-converted.semnat.pdf
Formular informativ despre ofertant-converted.semnat.pdf
ID: fa9db8e1f5ca40c09d55c17bc6c1211a
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Anexa la licenta Bercut.semnat.PDF.pdf
Anexa la licenta Bercut.semnat.PDF.pdf
ID: 0a63950a5bb745f3aa33c56055e003b7
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Documente de calificare
MSIGN
10.12.18 10:48
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK