Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
63 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16.11.18 16:12 - 19.11.18 08:00
Perioada depunerii ofertelor:
19.11.18 08:00 - 21.11.18 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Agende, calendare, mape, pungi, plicuri și felicitări.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Mihai Eminescu, nr. 5
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
63 000 MDL
Data ultimilor modificări
21 nov 2018 11:06
ID
1be65a2acf194c35820beadbb0641dd9
Identificator
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
În achiziție 2 lotului
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Caiet de sarcini agende, calendare.pdf
Caiet de sarcini agende, calendare.pdf
Specificaţie tehnică
16.11.18 16:12
Data:
17 nov 2018, 15:55
Subiectul întrebării:
ANEXA?
Întrebare:
BUNA,
UNDE SUNT ANEXELE?
Răspuns (18 nov 2018, 23:21):
Bună ziua, anexele sunt plasate la documentele lotului. Deschideți fiecare lot, și la final sunt Anexele.
Data:
18 nov 2018, 10:52
Subiectul întrebării:
Pozițiile 8 și 9 din Lotul1
Întrebare:
Buna ziua. Am dori să participăm la această procedură de achiziție doar la pozițiile 8 și 9 din Lotul1 (plicuri). Puteți crea un lot aparte pentru aceste 2 poziții pentru a ne putea permite participarea sau să faceți evaluarea pe poziții? Plicurile respective trebuie să conțină fon interior de protecție a secretului corespondenței sau nu e obligator? Mulțumesc.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK