Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 79 900 MDL
Perioada clarificărilor: 7.11.18 15:20 - 9.11.18 15:43
Perioada depunerii ofertelor: 9.11.18 15:43 - 12.11.18 15:04
Începutul licitației: 13 nov 2018 15:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ajustarea functionalitatilor SIA Piata Fortei de Munca in conformitate cu prevederile Legii privind promovarea ocupării forţei de muncă şi asigurarea de şomaj, nr.105 din 14 iunie 2018 la compartimentul de stabilire a dreptului si de plata a ajutorului de somaj
Informația despre anulare
Motivul anulării
1. lipsa doncurentei
Data anulării
12 nov 2018, 16:17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Persoana de contact
Nume Prenume
Camerzan Andrei
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
79 900 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Data ultimilor modificări
12 nov 2018 16:17
ID
81c20cb89e0a4d20a570c9b3ce88f64c
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de ajustare a SIA Piata Fortei de Munca CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicaţie
Adresa de livrare: MD-2009, MD, Chisinau, Chișinău, str. Vasile Alecsandri,1
Perioada de livrare: 12 nov 2018 15:09 - 14 dec 2018 15:10
Cantitatea: 1
Unități de măsură: lot
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Data:
7 nov 2018, 17:07
Subiectul întrebării:
Clarificari pe domeniul tehnic
Întrebare:
1. Exista preferinte pentru utilizarea anumitor platforme de dezvoltare (Java, .NET etc)? 2. Ce tip de servicii web vor fi utilizate SOAP / REST? 3. Exista careva api public a sistemelor ce trebuie interconectate sau serviciile web create vor utiliza datele direct din baza de date? 4. Solicitam documentatie tehnica mai detaliata despre serviciile web solicitate. 5. Solicitam documentatie tehnica mai detaliata despre SIA Piata Fortei de Munca. 6. Solicitam documentatie tehnica mai detaliata despre SIA CNAS Multumim anticipat
Răspuns (7 nov 2018, 18:39):
1. Java, este necesara ajustarea codului sursa intern. 2. SOAP 3. Interconectarea prin MConnect 4. 5. 6. Ambele SIA sunt detinute de operatori de date cu caracter personal. 4. web-servicul nr.1 Se transmit datele de evidenta ale somerului si datele din deciziile respective ale ANOFM. web serviciul nr.2 Se extrag datele din deciziile structurilor CNAS privind calcularea perioadei si sumei de acordare lunare a ajutorului de somaj. 5. SIA PFM: baza centrala de date MY SQL, limbaj de elaborare Java, conexiuni securizate cu fiecare agentie teritoriala. 6. SIA CNAS - datele sunt extrase in baza conexiunii prin MConnect.
Data:
8 nov 2018, 10:42
Subiectul întrebării:
Clarificare raspuns nr.1
Întrebare:
Va rog sa detaliati serviciile de ajustare a codului sursa intern si anume care sunt ajustarile necesare de facut? Multumesc
Răspuns (8 nov 2018, 14:07):
Ajustarea codului intern se refera in special la p.3 si p.4 din sarcina tehnica.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări