1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2018 18:33
până la 09.11.2018 18:20
2
Propunerea ofertelor
de la 09.11.2018 18:20
până la 19.11.2018 18:21
3
Licitaţie
20.11.2018 12:36
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate

Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 87 720 MDL
Perioada clarificărilor: 2.11.18 18:33 - 9.11.18 18:20
Perioada depunerii ofertelor: 9.11.18 18:20 - 19.11.18 18:21
Începutul licitației: 20 nov 2018 12:36

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de cazare a 48 persoane pe o durată de 2 nopți, cazarea se va efectua în camere duble câte 2 persoane în cameră.
Cantitatea și perioada: 48 persoane *2 nopți (30 noiembrie – 1 decembrie 2018).
Servicii de alimentare cu mic dejun, prânz, cină și 2 pauze de cafea per zi.
I. Un mic dejun per zi, ce va include: ceai/cafea și diverse gustări caracteristice micului dejun, furnizorul poate propune: omletă, ochiuri, tartine, clătite etc. Cantitatea și perioada: mic dejun * 48 persoane * 2 zile (1-2 decembrie 2018).
II. Un prânz per zi, ce va include: felul I, felul II, salată și o băutură, inclusiv pâine. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare care vor coincide cu felul solicitat. Cantitatea și perioada: prânz * 48 persoane * 3 zile (30 noiembrie – 1-2 decembrie 2018).
III. O cină per zi, ce va include: felul II, salată, o băutură și desert. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare care vor coincide cu felul solicitat. Cantitatea și perioada: cina * 48 persoane * 2 zile (30 noiembrie - 1 decembrie 2018).
IV. 2 pauze de cafea per zi, ce vor include: ceai, cafea, biscuiți, plăcinte etc. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare pentru fiecare pauză de cafea. Cantitatea și perioada: 2 pauze de cafea * 48 persoane * 3 zile (30 noiembrie - 1 – 2 decembrie 2018).
Servicii de arenda unei săli de conferință cu capacitatea de 50 persoane. În sală se solicită următorul echipament: proiector, ecran pentru proiecție. Cantitatea și perioada: 1 sală* 3 zile (30 noiembrie – 1-2 decembrie 2018).
Serviciile solicitate urmează a fi prestate în regiunea de agrement a orașului Vadului Vodă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3006, Republica Moldova, Soroca, Soroca, str. Mihail Sadoveanu nr. 21
Persoana de contact
Nume Prenume
Babici Ion
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
87 720 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 631,60 MDL
Data ultimilor modificări
21 nov 2018 15:07
ID
668f438e942c423fb50d39d55c51bbf4
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cazare 2 nopți, alimentarea 2,5 zile, arenda sălii de ședință 2,5 zile CPV: 55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant şi de vânzare cu amănuntul
Adresa de livrare: MD 2046, MD, Soroca, Vadul lui Vodă, Regiunea de Agrement
Perioada de livrare: 30 nov 2018 17:34 - 2 dec 2018 17:34
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
Documentele procedurii de achiziție
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

Odiseu

Preţul ofertei: 83 220 MDL
Statut: Învingător
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Odiseu
Preţul ofertei: 83 220 MDL
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări