Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 49 420 MDL
Perioada clarificărilor: 25.10.18 16:02 - 29.10.18 08:00
Perioada depunerii ofertelor: 29.10.18 08:00 - 31.10.18 15:00
Începutul licitației: 1 nov 2018 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea serviciilor de cazare la hotel
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, șoseaua Hîncești, 84
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Croitoru Natalia
Telefonul de contact
022 25 23 57
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
49 420 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Data ultimilor modificări
31 oct 2018 15:04
ID
60bcd387cb9040e6a930a25770e9879f
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitie servicii de cazare la hotel. 1. Cameră "single" în hotel de minim 3 stele cu mic dejun inclus. Pot fi incluse şi hoteluri de 4 şi 5 stele cu condiţia de a presta serviciile la un preţ echivalent 3 stele. 2. Cazare simultană a 5-10 persoane. 3. Amplasarea Hotelului sectorul Centru. 4. Perioada de prestare a serviciilor noiembrie-decembrie 2018. 5. Preţul fără TVA şi cu TVA se va indica pentru 1 persoană/1 zi. 6. Conform HG nr. 101 din 30.01.2018 7. Evaluarea se va face conform criteriului „cel mai mic preţ fără TVA pentru întregul lot”. 8. La semnarea contractului în anexele nr.1 şi 2 a contractului va fi indicat preţul fără TVA şi cu TVA pentru 1 persoană/1 zi şi suma totală cu TVA. CPV: 55110000-4 - Servicii de cazare la hotel
Adresa de livrare: MD2021, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, șoseaua Hîncești, 84
Perioada de livrare: 1 nov 2018 8:00 - 31 dec 2018 23:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăți
2)
Denumirea
Prânz. 1. Agentul economic va indica prețul pentru alimentare cu meniul de perspectivă. 2. Alimentarea persoanelor cu un meniu variat în incinta hotelului unde sunt cazați. 3. Perioada de prestare a serviciilor noiembrie-decembrie 2018. 4. Preţul fără TVA şi cu TVA se va indica pentru 1 persoană/1 prînz. 5. Preţul nu va depăşi pragul valoric stabilit în HG nr. 101 din 30.01.2018. 6. Evaluarea se va face conform criteriului „cel mai mic preţ fără TVA pentru întregul lot”. 7. La semnarea contractului în anexele nr.1 şi 2 a contractului va fi indicat preţul fără TVA şi cu TVA pentru 1 persoană/1 prînz şi suma totală cu TVA. CPV: 55130000-0 - Alte servicii hoteliere
Adresa de livrare: MD2021, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, șoseaua Hîncești, 84
Perioada de livrare: 1 nov 2018 8:00 - 31 dec 2018 23:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăți
3)
Denumirea
Cină. 1. Agentul economic va indica prețul pentru alimentare cu meniul de perspectivă. 2. Alimentarea persoanelor cu un meniu variat în incinta hotelului unde sunt cazați. 3. Perioada de prestare a serviciilor noiembrie-decembrie 2018. 4. Preţul fără TVA şi cu TVA se va indica pentru 1 persoană/1 cină. 5. Preţul nu va depăşi pragul valoric stabilit în HG nr. 101 din 30.01.2018 6. Evaluarea se va face conform criteriului „cel mai mic preţ fără TVA pentru întregul lot”. 7. La semnarea contractului în anexele nr.1 şi 2 a contractului va fi indicat preţul fără TVA şi cu TVA pentru 1 persoană/1 cină şi suma totală cu TVA. CPV: 55130000-0 - Alte servicii hoteliere
Adresa de livrare: MD2021, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, șoseaua Hîncești, 84
Perioada de livrare: 1 nov 2018 8:00 - 31 dec 2018 23:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăți
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Anexele Nr 1 Si Nr 2.pdf Anexele Nr 1 Si Nr 2.pdf
Specificaţie tehnică
25.10.18 16:17
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări