Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 257 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18.10.18 11:17 - 22.10.18 11:30
Perioada depunerii ofertelor: 22.10.18 11:30 - 26.10.18 11:30
Începutul licitației: 29 oct 2018 13:53

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile de organizare a seminarii urmeaza să fie presatate în data de 11-12 decembrie 2018 în or.Chișinău, într-o locație centrală. La conferință vor participa minim 80 persoane – maxim 100 persoane, și umează să fie asigurat următoarele:
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2002, Republica Moldova, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Persoana de contact
Nume Prenume
Liudmila Placinta
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
257 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 030 MDL
Data ultimilor modificări
26 oct 2018 11:31
ID
572362f6769145969fecf3bd01353f0c
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare a participanților la conferință (pentru toate serviciile de cofe-breack se vor pune la dispozitie un spatiu separat în acceasi incinta cu sala de conferinta) CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:21 - 12 dec 2018 10:21
Cantitatea: 80
Unități de măsură: bucăţi
2)
Denumirea
Servicii chirie spațiu cu echipament necesar pentru desfășurarea conferinței CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:23 - 12 dec 2018 10:24
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
3)
Denumirea
Servicii alimentare a participanților la conferință (pentru toate serviciile de cofe-breack se vor pune la dispozitie un spatiu separat în acceasi incinta cu sala de conferinta) CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:27 - 12 dec 2018 10:27
Cantitatea: 80
Unități de măsură: bucăţi
4)
Denumirea
Servicii alimentare a participanților la conferință (pentru toate serviciile de cofe-breack se vor pune la dispozitie un spatiu separat în acceasi incinta cu sala de conferinta) CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:28 - 12 dec 2018 10:28
Cantitatea: 80
Unități de măsură: bucăţi
5)
Denumirea
Servicii de design și imprimare (dupa conceptul furnizat de Beneficiar) a următoarelor materiale (Materialele vor fi repartizate partcipaților la conferință): CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:29 - 12 dec 2018 10:29
Cantitatea: 200
Unități de măsură: bucăţi
6)
Denumirea
Servicii de design și imprimare (dupa conceptul furnizat de Beneficiar) a următoarelor materiale (Materialele vor fi repartizate partcipaților la conferință): CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:31 - 12 dec 2018 10:31
Cantitatea: 200
Unități de măsură: bucăţi
7)
Denumirea
Servicii de transport CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:33 - 12 dec 2018 10:33
Cantitatea: 80
Unități de măsură: bucăţi
8)
Denumirea
Altele CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii
Adresa de livrare: MD-2002, MD, Chisinau, Chisinau, Str. Padurii 20
Perioada de livrare: 11 dec 2018 10:38 - 12 dec 2018 10:38
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări