1
Perioada de actualizare
de la
05.10.2018 14:03
până la 19.10.2018 13:59
până la 19.10.2018 13:59
2
Propunerea ofertelor
de la
19.10.2018 13:59
până la 22.11.2018 14:00
până la 22.11.2018 14:00
3
Licitaţie
de la
23.11.2018 11:22
până la 23.11.2018 11:49
până la 23.11.2018 11:49
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Calificare
Valoarea estimată fără TVA
2 400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5.10.18 14:03 - 19.10.18 13:59
Perioada depunerii ofertelor:
19.10.18 13:59 - 22.11.18 14:00
Începutul licitației:
23 nov 2018 11:22
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Calificare
-Asigurarea preparării hranei în asortiment şi deservirea lucrătorilor întreprinderii în cadrul proprietăţii arendate de Prestator (cantina, bucătăria, încăperi adiacente, depozit), timp de 3 schimburi, inclusiv sîmbătă şi duminică):
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte.
• Felul I- minim 2 tipuri+dietă
• Felul II- minim 3 tipuri+dietă
• Salate 3-4 tipuri
• Băuturi- compot, ceai, chefir, suc, chiseli
- Conform comenzilor în forma scrisă de a aproviziona cu hrana manifestaţiile, ce se organizează în întreprindere
-Pentru prepararea hranei de a folosi propria materie primă. Este interzis folosirea semifabricatelor, potenţiatori de aromă, concentraţi artificiali, produse omogenizate
-Pentru toate produsele şi serviciile acordate Beneficiarului este necesar de a avea certificate de calitate, conformitate, igienă şi autorizaţii în domeniu.
-Organizarea recepţionării, depozitării şi aprovizionării angajaţilor cu alimentaţie specială (lapte) pentru angajaţii companiei în schimburile 1, 2, 3.
-Organizarea prînzurilor reduse pentru angajaţii ce au un grafic cu mai multe ore de lucru (pînă la 30 persoane per zi). Preţul prînzului redus constituie 50% din preţul prînzului
-Pentru deservirirea angajaţilor, de a organiza minim 55 locuri în cantină
-Pentru alimentaţie, vesela trebuie să fie executată din porţelan (de culoare albă), şi să nu conţină coloranţi, tacâmurile confecţionate din oțel inoxidabil, şi pe fiecare masă din sala de cantină să fie plasate suporturi pentru condiment şi şerveţele.
-De a amenaja și de a întreține loc special pentru depozitarea materiei prime, a alimentaţiei speciale (lapte), şi a altor produse alimentare.
-Personalul ce deserveşte trebuie să corespundă tuturor standardelor ce sunt preconizate pentru specificul serviciilor în domeniu.
-De a organiza din propriile mijloace reparaţiile inventarului din cantină, ce a fost dat în expluatare de Angajator.
-Din propriile mijloace, Prestatorul trebuie să efectueze reparaţiile neceasre în încăperile ce au fost luate în arendă, conform contractului pe arenda încăperii.
-Din propriile mijloace să efectueze evacuarea deşeurilor cauzate în urma preparării alimentaţiei, din cadrul întreprinderii.
-Prestatorul trebuie să deţină toate licenţile, drepturile şi autorizaţiile necesare pentru specificul dat de servicii.
-Cheltuielile pentru energie electrică, termică şi apă se determină conform datelor de contor, şi se achită de către Prestator prin facturi aparte.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, Moldova, Chisinau, Chisinau, Uzinelor 167
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
2 400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 000 MDL
Data ultimilor modificări
23 nov 2018 11:49
ID
90bdc5b143ba4d3e8bcee12bb9c86ec1
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii Catering
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Adresa de livrare: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Perioada de livrare: 1 ian 2019 14:01 - 31 dec 2019 14:01
Adresa de livrare: MD-2023, MD, Chisinau, Chișinău, Uzinelor 167
Perioada de livrare: 1 ian 2019 14:01 - 31 dec 2019 14:01
Cantitatea: 1
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:
Daramax-Com
Preţul ofertei: 2 299 999 MDL
Statut:
în aşteptare
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Daramax-Com
Preţul ofertei: 2 299 999 MDL
2
Denumirea participantului: "OZAF GRUP"
Preţul ofertei: 2 300 000 MDL
3
Denumirea participantului: Sbora Service
Preţul ofertei: 2 400 000 MDL
Istoria licitației
Vezi licitația
Data:
12 oct 2018, 15:24
Subiectul întrebării:
numarul total de portii
Întrebare:
pentru a face estimari avem nevoie numarul total de portii simple si si portii cu prinz redus.
Va multumim
Răspuns (15 oct 2018, 11:39):
numar total de prinzuri/zi - 270 dintre care 25 beneficiaza si de prinz redus.
Data:
15 oct 2018, 12:10
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
Cite persoane i-au masa simbara si duminica?
Va multumim
Răspuns (15 oct 2018, 12:12):
depinde de sezon si plan de turnare. Nu exista o regula fixa, este mai mult o exceptie.
Data:
15 oct 2018, 15:57
Subiectul întrebării:
cit lapte se cuvine pentru o persoana si cite persoane in zi / in luna sunt asigurate cu el?
Întrebare:
merci
Răspuns (17 oct 2018, 11:25):
0,5 LT. Pe zi 100-150buc ( in dependenta de sezon). In mediu 20 zile/luna.
Data:
16 oct 2018, 16:34
Subiectul întrebării:
Buna ziua, suntrm in asteptarea raspunsului.
Întrebare:
Merci
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK