Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
13 800 MDL
Perioada clarificărilor:
30.05.18 13:11 - 31.05.18 14:00
Perioada depunerii ofertelor:
31.05.18 14:00 - 5.06.18 13:06
Începutul licitației:
6 iun 2018 12:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Evaluarea va fi efectuată după criteriul: cel mai mic preţ/cea mai înaltă calitate şi corespunderea tuturor cerinţelor înaintate (cu prezentarea actelor solicitate, anexate la ofertă):
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor cu logo-ul Preturii, întocmită de ofertant;
1.3. Mostre/ Poze pentru fiecare poziţie de bunuri specificate.
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, pe poziţii anumite, pe parcursul anului, pînă la 31.12.2018.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III. 3. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
I. Bunurile nominalizate trebuie sa fie însoţite de:
I.1. Certificatul de conformitate (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
I.2. Declaraţie de garanţie în vederea asigurării calităţii bunurilor cu logo-ul Preturii, întocmită de ofertant;
1.3. Mostre/ Poze pentru fiecare poziţie de bunuri specificate.
II. Livrarea:
II.1. Livrarea se va efectua la sediul Beneficiarului, la Pretura sectorului Râşcani.
II.2. Livrarea se va efectua la solicitarea Beneficiarului, pe poziţii anumite, pe parcursul anului, pînă la 31.12.2018.
III. Date despre Ofertant
III.1. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III.2. Notificarea privind iniţierea activităţii de comerţ/ autorizaţia de funcţionare (copie), confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului;
III. 3. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de buget.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, Republica Moldova, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Web site
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
13 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
138 MDL
Data ultimilor modificări
5 iun 2018 13:08
ID
055804b7a1f64658843235698d0026da
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mărfuri cu logotipul Preturii
CPV: 30199720-3 - Hârtie de scrisori
Adresa de livrare: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Perioada de livrare: 7 iun 2018 13:06 - 31 dec 2018 13:06
Adresa de livrare: MD-2068, MD, Chisinau, mun. Chișinău, str. Kiev, 3
Perioada de livrare: 7 iun 2018 13:06 - 31 dec 2018 13:06
Cantitatea: 1120
Unități de măsură: bucăţi
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK