Achiziţie publică
10001722
1
Perioada de actualizare
de la
18.05.2018 10:29
până la 30.05.2018 10:00
până la 30.05.2018 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.05.2018 10:00
până la 05.06.2018 10:00
până la 05.06.2018 10:00
3
Licitaţie
06.06.2018 11:16
4
Calificare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
80 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18.05.18 10:29 - 30.05.18 10:00
Perioada depunerii ofertelor:
31.05.18 10:00 - 5.06.18 10:00
Începutul licitației:
6 iun 2018 11:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Ofertele au fost evaluate
Evaluarea ofertelor va avea loc după criteriul cel mai mic preț si corespunderea tuturor parametrilor din caietul de sarcini. Agentii economici participanți la concurs la depunerea ofertelor în mod obligator vor prezenta oferta cu descifrarea denumirii lucrărilor conform codurilor de resurse cu prezentarea formularilor nr.3,nr.5,nr.7. Agentul economic câștigător va prezenta următoarele documente: 1. Certificatul de înregistrare/Decizie sau extrasul din registrul de stat -copie confirmată prin semnătura și ștampila umedă a ofertantului.2, Avizul Inspecției de Stat in construcții -copie confirmată prin semnătura și ștampila umedă a ofertantului. 3.Prezentarea confirmărilor examinării cunoștințelor în domeniul protecției muncii-copie confirmată prin semnătura și ștampila umedă a ofertantului. Valabilitatea ofertei 30 zile.Termenul de executare a lucrărilor 30 zile . Achitarea conform facturii fiscale și procesului verbal de executare a lucrărilor în decurs de 15 zile. Agenții economici doritori de a depune ofertele cu condițiile enumerate vor putea lua cunoștință cu obiectul la data de 24-25.V.2018 pe adresa or.Chișinău str. Petru Movila 20 ( 0795-31-353 director adjunct pe prob. de gospodarie Burlacu Valentina)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Pentru Movilă 20
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Data ultimilor modificări
16 iul 2018 22:33
ID
d590d402be264ee0b6f676030a558111
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație LT A. Pușkin str. Petru Movila nr,20 a cabinetului de arte plastice nr.58.
CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Adresa de livrare: MD-2004, MD, Chisinau, Chișinău, str. Pentru Movilă 20
Perioada de livrare: 11 iun 2018 10:00 - 11 iul 2018 10:00
Adresa de livrare: MD-2004, MD, Chisinau, Chișinău, str. Pentru Movilă 20
Perioada de livrare: 11 iun 2018 10:00 - 11 iul 2018 10:00
Cantitatea: 1
Unități de măsură: lucrări
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Caiet de sarcin LT A Puskin .PDF
Caiet de sarcin LT A Puskin .PDF
Specificaţie tehnică
18.05.18 10:29
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:
Aurora-Stroi
Preţul ofertei: 76 700 MDL
Statut:
Învingător
SRL Aurora Stroi
Necesitatea de efectuare a reparatiei cabinetului de arte plastice pina la inceputul anului scolar.Corespunderea parametrilor indicati in caietul de sarcini cu oferta prezentata. S-a prezentat o singura oferta si se incadreaza in suma planificata de alocatii financiare.
13.06.18 12:05
SRL Aurora Stroi
Necesitatea de efectuare a reparatiei cabinetului de arte plastice pina la inceputul anului scolar.Corespunderea parametrilor indicati in caietul de sarcini cu oferta prezentata. S-a prezentat o singura oferta si se incadreaza in suma planificata de alocatii financiare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere comercială
11.06.18 13:45
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK