Achiziţie publică
10000670
Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA
15 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21.02.18 12:25 - 23.02.18 13:00
Perioada depunerii ofertelor:
23.02.18 13:00 - 27.02.18 11:00
Începutul licitației:
28 febr 2018 14:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
prezentarea specialistului la necesitate
Informația despre anulare
Motivul anulării
Nu au fost incluse în solicitare - serviciile de instruire în programa 1C a personalului.
Data anulării
28 febr 2018, 9:25
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, Republica Moldova, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi
Telefonul de contact
---
E-mail
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
150 MDL
Data ultimilor modificări
28 febr 2018 09:25
ID
67883b46df2b4bacbb38ce3ae314c709
Identificator
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistemul Informaţional Integrat de Evidenţă Contabilă în Autorităţile Publice bazat pe platform “1C” (inclusiv instalarea )
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
Adresa de livrare: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Perioada de livrare: 1 mart 2018 8:00 - 31 dec 2018 17:00
Adresa de livrare: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Perioada de livrare: 1 mart 2018 8:00 - 31 dec 2018 17:00
Cantitatea: 5
Unități de măsură: bucăţi
2)
Denumirea
Sistemul Informaţional Integrat de Evidenţă Contabilă în Autorităţile Publice bazat pe platform “1C” (mentinerea)
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic şi accesorii de birou, cu excepţia mobilierului şi a pachetelor software
Adresa de livrare: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Perioada de livrare: 1 mart 2018 8:00 - 31 dec 2018 17:00
Adresa de livrare: MD-3100, MD, Balti, Bălţi, str.Ivano Franco 44
Perioada de livrare: 1 mart 2018 8:00 - 31 dec 2018 17:00
Cantitatea: 10
Unități de măsură: luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Data:
21 febr 2018, 20:14
Subiectul întrebării:
Utilizatori
Întrebare:
1.Cite persoane va utiliza sistemul?
2. Utilizatorii sunt cunoscători de program 1C?
3. Va fi necesar instruirea lor?
4. Eventual daca trebuie de instruit utilizatorii, atunci aceste cheltuieli trebuie incluse in serviciile de implementare sau aceste servicii sunt parte a altui contract.
Răspuns (22 febr 2018, 08:51):
Buna ziua!!!
1.Sistemul va fi utilizat de 3 persoane.
2.Utilizatorii nu cunosc programa 1C.
3.Da, va fi necesara instruirea acestor persoane.
4.Pentru serviciile de instruire va fi încheiat un contract separat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK