Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 8 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21.02.18 11:25 - 26.02.18 09:00
Perioada depunerii ofertelor: 26.02.18 10:00 - 1.03.18 10:00
Începutul licitației: 2 mart 2018 12:54

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reportofon digital- 3 unități
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2032, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. N.Titulescu, 35
Persoana de contact
Nume Prenume
Duca Valentina
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
8 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Data ultimilor modificări
1 mart 2018 10:04
ID
c0bfde75b5e5462f82413251de5f79b8
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reportofon digital CPV: 32353000-2 - Înregistrări audio
Adresa de livrare: MD2032, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. N.Titulescu, 35
Perioada de livrare: 20 mart 2018 8:00 - 20 apr 2018 12:00
Cantitatea: 3
Unități de măsură: unitate
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Caiet De Sarcini.pdf Caiet De Sarcini.pdf
Documentele la ofertă
21.02.18 11:25
Data:
21 febr 2018, 14:48
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
NU că ar fi o problema să le prezentăm , dar pentru ce este necesitatea de prezentat obligatoriu documentele de mai jos pentru o achizitie de 8000.00. Conform procedurilor in vigoare nu este obligatoriu. 1. Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor,contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal ( 2. Ultimul raport financiar
Răspuns (22 febr 2018, 15:42):
Conform procedurilor in vigoare nu este obligatoriu, însă grupul de lucru pentru achiziții al DIP a decis solicitarea acestor documente.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Clarificări