Statut Anulată
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15.02.18 15:17 - 19.02.18 17:00
Perioada depunerii ofertelor: 19.02.18 17:00 - 21.02.18 17:00
Începutul licitației: 22 febr 2018 15:33

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Detalii cu privire la cerinţele de calificare, termenul și adresele de livrare, precum și criteriul de apreciere vezi în atașament.

Persoana de contact Mândrescu Eugeniu: 022-265-735, 079-912-054
Informația despre anulare
Motivul anulării
efectuarea procedurii off-line
Data anulării
22 mart 2018, 17:01
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, Republica Moldova, Chisinau, Chisinău, bd.Moscova 15/7
Persoana de contact
Nume Prenume
MANDRESCU EUGENIU
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 000 MDL
Data ultimilor modificări
22 mart 2018 17:01
ID
467e46fd59e74d94903b2e84ef4ba9cb
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
livrare la cerere - săptămânal cu facturare lunară, achitarea lunară în baza tabelului/raportului de distribuție și factura agregată CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Adresa de livrare: MD 2068, MD, Chisinau, Chisinău, bd.Moscova 15/7
Perioada de livrare: 1 mart 2018 10:00 - 28 febr 2019 17:00
Cantitatea: 12
Unități de măsură: luna
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Data:
16 febr 2018, 14:03
Subiectul întrebării:
pozitia 10,15,28
Întrebare:
Pozitia 10 binder, de care sa punem (ce marime) ? Pozitia 15 capse, de care si câte? Poziția 28 / 29 file (1000 si 600 de seturi sau buc.) ?
Răspuns (16 febr 2018, 16:10):
Buna ziua! Specificarea tehnică deplină puteti gasi in atasament (col.5 din tabel). Vreau sa accentuiez ca Lista poate fi modificată pe parcursul anului atât cantitativ cât și sortimentul (este indicativă).
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări