Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5.07.17 10:13 - 17.07.17 10:10
Perioada depunerii ofertelor: 17.07.17 13:00 - 20.07.17 13:00
Începutul licitației: 21 iul 2017 11:19

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Compania noastră necesită implementarea unui software CRM (Customer Relationship Management) personalizat după necesitățile companiei.

Sunt necesare funcții precum:
gestionarea informatiilor despre clienti si contacte
gestiunea managementului de vânzări per agent
gestiunea catalogului de produse
integrarea cu 1C
Asigurarea comunicării interne eficiente cu stabilirea task-urilor, deadline-urilor
Gestiunea stocurilor
Automatizarea rapoartelor de vânzări per agent
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, Moldova, Chisinau, Chișinău, Calea Iesilor 10
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Tira Mircea
Telefonul de contact
078505008
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Data ultimilor modificări
20 iul 2017 13:03
ID
6bde6d387b7240e0b4f0cd4450957dc7
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Software CRM pentru departamentul de vânzări CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă
Adresa de livrare: 2069, MD, Chisinau, Chișinău, Calea Iesilor 10
Perioada de livrare: 14 aug 2017 13:06 - 20 aug 2017 13:06
Cantitatea: 1
Unități de măsură: serviciu
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Data:
5 iul 2017, 11:10
Subiectul întrebării:
Уточнение по рабочему процессу маркетинга и продаж
Întrebare:
Добрый день :) Хотим поучаствовать в проекте. Чтобы понять сложность работы, нам нужно знать, какие услуги (продукты) вы предлагаете своим клиентам, как в общих чертах работает ваш отдел маркетинга. 1) из каких каналов приходят клиенты? нужна ли интеграция с веб-сайтом, почтовой рассылкой, соц.сетями? 2) вы предлагаете продукты (что-то из номенклатуры с фиксированной ценой) или услуги? Насколько у вас унифицированное предложение (т.е. можно ли сделать рассылку по товару, собрать всех, кто заинтересовался и массово обработать? Или вы работаете с каждым клиентом отдельно?) 3) у вас большой штат продавцов/аккаунтов? Есть ли супервайзеры? 4) сегмент клиентов — b2b, b2c или смешанный?
Răspuns (5 iul 2017, 11:24):
Buna ziua! Noi defapt avem doua companii, care am dori sa lucreze cu accounturi diferite dar pe acelasi CRM 1-a companie - comercializeaza produse textile: covoare si lucreaza pe piața externă, baza de date de clienti deja exista, lucram prin email, telefon cu ei. Deocamdata nu avem website eficient (E-Commerce) , respectiv ne dorim sa implementam si website ulterior care sa fie interconectat cu CRM-ul. 1. Ce tine de integrarea CRM-ului , este necesar acesta sa fie conectat cu emailul și fără social-media 2. Cu clienții lucrăm cu diferite preturi, diferite propuneri 3. În departamentul de vânzări și logistică lucrează 10 persoane cu 1 șef de departament 4. B2B === A 2-a companie este un club de tenis sportiv. Respectiv sarcina tehnică este mai simplă. 1. Conectarea si lucru eficient cu clientii 2. Conectarea cu social-media, email marketing 3. Vânzări și calendar / pe ore / per corturi de tenis 4. Analiza și raporturi 5. Conectarea 1 C
Data:
10 iul 2017, 15:36
Subiectul întrebării:
Concretizari
Întrebare:
Caietul de sarcini este sarac de tot. Se planifica un buget pentru dezvoltarea si ajustarea programului dupa procurarea produsului ?
Răspuns (13 iul 2017, 11:39):
Bună ziua! Bugetul indicat este pentru procurarea produsului finit. Respectiv aceasta include dezvoltarea și ajustarea acestuia Vă mulțumim
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări