Selectaţi tipul procedurii
Statut
planning
Valoarea estimată fără TVA
32 500 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor:
1 ian 2025, 2:00 -
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada planning
Achiziționarea hârtiei pentru birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 ian 2025, 11:19
Data ultimilor modificări
20 ian 2025, 11:19
Achizitii.md ID
21350318
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK