Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21081812
Statut
planning
Valoarea estimată fără TVA
1 850 490 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iun 2023, 3:00 -
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada planning
Achiziționarea Produse alimentare pentru semestrul II anul 2023, legume şi ouă pentru trimestrul III anul 2023
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 iun 2023, 16:17
Data ultimilor modificări
5 iun 2023, 16:17
Achizitii.md ID
21081812
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK