Selectaţi tipul procedurii
Statut
Raportarea achizițiilor
Valoarea estimată fără TVA
25 275 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Raportarea achizițiilor
ACHIZIŢIONAREA MESELOR DE BIROU CU ANEXE (PENTRU CONDUCĂTOR)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mihail Kogalniceanu nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2025, 15:50
Data ultimilor modificări
13 ian 2025, 15:54
Achizitii.md ID
21343831
MTender ID
CPV
39130000-2 - Mobilier de birou
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - ACHIZIŢIONAREA MESELOR DE BIROU CU ANEXE (PENTRU CONDUCĂTOR)
Buget: 25275.0 MDL
Activ
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK