Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
82 500 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament informati și accesorii de birou. Panou interactiv.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Independentei, 105
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2025, 13:13
Data ultimilor modificări
12 ian 2025, 13:24
Achizitii.md ID
21342115
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Echipament informati și accesorii de birou. Panou interactiv.
Buget: 82500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202501121314_Contract 2024.12.06 LT Olimp - IDECO PRIM.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Echipament informati și accesorii de birou. Panou interactiv.
12.01.25 13:24
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK