Informaţia despre solicitant
Denumirea
Serviciul Tehnologii Informaționale al MAI
IDNO
1013601000521
Adresa
MOLDOVA, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42, MD-2012
Persoana de contact
Tiutiunnicov Rodica, rodica.tiutiunnicov@mai.gov.md
Datele achizitiei
ID
ocds-b3wdp1-MD-1727940708685
Denumirea
În continuare cu referire la prețul oferit, informăm că doar la cheltuielile ce țin de salarizarea personalului se efectuează o economie semnificativă, ținând cont că la întocmirea devizului de cheltuieli, instituțiile calculează reieșind din salariul pe oră de 98,00 lei, la care adaugă toate cheltuielile pe maxim (14,5% Cheltuieli de regie + 6% Beneficiu de deviz), iar în oferta noastră a fost stabilit un preț de 75.0 ore-om. Respectiv, luând în considerare sporurile, suplimentele, adaosurile, plățile de stimulare și indemnizațiile la salariul tarifar, obligatorii prevăzute la art. 111, art. 112, art. 117 și art. 137 din Codul Muncii al Republicii Moldova, aprobat prin Legea nr. 154 din 28.03.2003, salariul mediu pe oră al muncitorilor-constructori în cadrul companiei nu depășește tariful de 40,00 lei pe oră. Ceea ce corespunde legislației în vigoare și respectă cadrul legislativ și normativ în vigoare, care reglementează salarizarea în sectorul real. Normativele la care faceți dvs. trimitere au caracter recomandabil, ofertanții find obligați să respecte legislația ferentă domeniului salarizării la elaborare ofertelor. Normativele cheltuielilor de regie au fost stabilite în baza situației din cadrul întreprinderii. Reieșind din faptul că la momentul actual, întreprinderile (asociate) execută lucrări de construcție-montaj la mai multe șantiere, beneficiari, permite micșorarea cheltuielilor administrative și de regie până la nivelul de 4%. Totodată, conform situației la zi a întreprinderilor, inclusiv a experienței de activitate, considerăm suficientă și ne asumăm această cotă a cheltuielilor de regie pentru execuția în bune condiții a contractului. Menționăm că, conform pct. 3.5 din documentul normativ CP L.01.03-2012 - Calcularea cheltuielilor de regie de către fiecare unitate de execuție trebuie să se efectueze pe baza propriilor analize, pentru a identifica factorii care au dus la creșterea cotei aferente cheltuielilor de regie. Creșterea nejustificată a cotelor aferente cheltuielilor de regie, în condițiile de piață, poate duce la pierderea competitivității și a licitațiilor. Aceeași situație se constată și la beneficiul de deviz. Pentru a oferi un preț competitiv, suntem nevoiți să reducem toate cheltuielile/profiturile. Ordinele referitoare la cotele de salariu, cheltuielile de regie, beneficiu și transport stabilite în cadrul companiei se anexează. Am prevăzut la calcularea ofertei valoarea materialelor la prețurile existente pe piață, preluate de la furnizorii noștri: Aqua Nica SRL, Tincomerț Grup SRL, „Visconplast” SRL, Uniplast SRL, Polistirent Construct SRL, Macon SA, SRL ESPLAN-LUX, SC STILHOL SRL, Bimetcom SRL, Supraten SA – 25%, MCF Engros SRL, Lavincom Prim SRL, Majar-Com SRL, Tehnoizol SRL, FCP Soldi SRL, VOLTA SRL, IM Odescablu-Moldova SRL, BPM Ciment SRL și alții, la care avem prețuri preferențiale. În acest sens, anexăm conturile de plată care confirmă prețurile ofertate. Ținem să menționăm că cota cheltuielilor de transport, în mărime de 2%, este suficientă pentru a acoperi toate cheltuielile, deoarece furnizorii noștri de materiale le livrează gratuit pe teritoriul municipiului Chișinău. Cheltuielile de transport sunt doar pentru cheltuieli neprevăzute, restul fiind incluse în costul materialului. Suplimentar, dorim să menționăm că deținem toate utilajele necesare pentru execuția lucrării în proprietate. Calitatea materialelor preconizate a fi utilizate la executarea lucrărilor corespunde cerințelor de calitate stabilite în caietul de sarcini. Toate materialele corespund standardelor în vigoare, sunt agrementate în Republica Moldova și sunt de calitate. Pe parcursul executării lucrărilor vom prezenta certificate de conformitate. Valoarea totală a ofertei depuse a fost determinată corect. Oferta a fost întocmită conform caietului de sarcini, a listelor de cantități prevăzute în acesta și a normativelor prevăzute de legislația în vigoare, precum și a instrucțiunilor în vigoare. La întocmirea ofertei, noi am cotat prețurile la parametrii și condițiile tehnice cerute în caietul de sarcini, atât la materiale, manoperă, cât și la utilaje. Noi, prin oferta depusă, ne asumăm obligația de a executa contractul la valoarea ofertei, conform caietului de sarcini și volumelor lucrărilor expuse în listele de cantități, și ne asumăm termenele prevăzute în oferta noastră. Totodată, în cazul în care grupul de lucru consideră necesare argumentări și pe alte categorii de materiale, suntem disponibili să le prezentăm în cel mai scurt timp. Anexă: Copia Ordine, conturi de plată și certficate de conformitate.
Notă
Cod CPV
48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Argumentarea
Lista surselor de finanțare
Valoarea estimată
8319070.0 MDL
Durata sursei de finanțare
De la 3 oct 2024 pînă la 30 dec 2024
ID sursei de finanțare
ocds-b3wdp1-MD-1727940708685-FS-1727940774916
IBAN
MD53TRPBAA317110A00746AD
Statut Planificare
Startul procedurii: 3 oct 2024 31 dec 2024
Data publicării: 3 oct 2024 10:31
Data ultimilor modificări: 3 oct 2024 10:34