1
Enquiry period
with 18.12.2025 16:06
to 22.12.2025 12:00
2 days left
2
Bidding period
with 22.12.2025 12:00
to 26.12.2025 10:00
3
Auction
29.12.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 193 000 MDL
Period of clarifications: 18 Dec 2025, 16:06 - 22 Dec 2025, 12:00
Submission of proposals: 22 Dec 2025, 12:00 - 26 Dec 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

Servicii de auditare financiară

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Sanda Elpujan
Contact phone
022504838
Purchase data
Date created
18 Dec 2025, 16:06
Date modified
18 Dec 2025, 17:38
Achizitii.md ID
21526815
CPV
79210000-9 - Servicii de contabilitate şi de audit
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
18.12.25 16:06
Anexa la anunțul de participare .signed.pdf Anexa la anunțul de participare .signed.pdf
Bidding Documents
Anexa la anunțul de participare .signed.pdf
18.12.25 16:06
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
18.12.25 16:06
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
18.12.25 16:06
Anexa la anunțul de participare.docx
Bidding Documents
Anexa la anunțul de participare.docx
18.12.25 16:06
Declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
Declaratie de eligibilitate.docx
18.12.25 16:06
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
18.12.25 16:06
Anexa nr. 24 (contract-model) - servicii de auditare financiara.signed.pdf Anexa nr. 24 (contract-model) - servicii de auditare financiara.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 (contract-model) - servicii de auditare financiara.signed.pdf
18.12.25 16:06
Date:
18 Dec 2025, 17:38
Question's name:
Componența echipei de audit - 3 auditori
Question:
Conform p.12 sbp. 7 din Anunțul de participare, numărul minim al auditorilor care vor realiza misiunea de audit este de 3 auditori. Întrebare: Auditorii în număr de 3 trebuie să fie înregistrați în Registrul public al entităților de audit (RPEA) după entitatea de audit care depune oferta, sau se acceptă și oferta entității de audit care are înregistrați în RPEA un număr mai mic de 3 auditori, iar ceilalți sunt atrași (formal) prin externalizare de la altă entitate de audit?
Date:
18 Dec 2025, 17:46
Question's name:
Managementul calității auditului
Question:
Consiliul de Supraveghere Publică a Auditului verifică respectarea de către entitățile de audit a managementului calității, iar în cazul stabilirii unor abateri de la Standardele Internaționale de Audit, Codului Etic și actelor normative ce reglementează auditul situațiilor financiare, aplică sancțiuni entităților care nu întrunesc condițiile de calitate și conformitate. Solicitare: Să fie inclus în Anunțul de participare ca document obligatoriu de prezentat ”Certificatul eliberat de Consiliul de Supraveghere Publică a Auditului privind neaplicarea sancțiunilor” - document oficial care conține informații autentice referitor la acest aspect, dar nu Declarația pe propria răspundere care poate conține informații denaturate.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.