1
Enquiry period
with 10.12.2025 09:39
to 20.12.2025 10:30
7 days left
2
Bidding period
with 20.12.2025 10:30
to 12.01.2026 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 2 400 000 MDL
Period of clarifications: 10 Dec 2025, 9:39 - 20 Dec 2025, 10:30
Submission of proposals: 20 Dec 2025, 10:30 - 12 Jan 2026, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Servicii de deservire și reparația parcului auto

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
The contact person
Full name
Î.M. AGSV
Contact phone
067880808
Purchase data
Date created
10 Dec 2025, 9:39
Date modified
12 Dec 2025, 17:10
Achizitii.md ID
21520719
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
lotul 2 - caiet de sarcini.xlsx
Bidding Documents
lotul 2 - caiet de sarcini
10.12.25 09:39
lotul 1 - caiet de sarcini.xlsx
Bidding Documents
lotul 1 - caiet de sarcini
10.12.25 09:39
DUAE
Bidding Documents
DUAE
10.12.25 09:39
lotul 5 - caiet de sarcini.xlsx
Bidding Documents
lotul 5 - caiet de sarcini
10.12.25 09:39
documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
10.12.25 09:39
lotul 4 - caiet de sarcini.xlsx
Bidding Documents
lotul 4 - caiet de sarcini
10.12.25 09:39
lotul 3 - caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
lotul 3 - caiet de sarcini
10.12.25 09:39
anunț de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
10.12.25 09:39
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
10.12.25 09:39
Date:
12 Dec 2025, 17:10
Question's name:
Conform Anuntului de participare p. 7,8,9 din lista criteriilor privind eligibilitatea .,,Declaratie privind dotarile specifice utilajul si echipamentul necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ''
Question:
Stimata Autoritate Contractanta as vrea sa primim careva explicatii de ce aceasta solicitare nu se atesta pentru toate loturile in aceeasi masura . Din cite cunoastem Autoritatea Contractanta la lotul 2 are 2 Miniinarcatoare Avant . La acest lot se cere de la O.E. sa dispuna de 17 persaone angajate pentru a deservi 2 unitati . 15 mecanici un electrician auto si un specialist pentru diagnoza computerizata . Va rog sa ne clarificati si noua la toti pentru ce aveti nevoie de atitea persoane calificate daca aveti doar 2 unitati Avant . Sau doriti sa dati prioritate doar unor O.E. La lotul 3 din cite cunoastem aveti 5 Egholm-uri si un Bucher . Aici se cer 5 mecanici un electrician si un specialist pentru diagnosticare . La acest lot cerintele se incadreaza bine cit de cit . cantitatea unitatilor cu cantitatea specialistilor . La lotul 5 din cite cunoastem aveti 7 unitati de LS-uri . De ce la acest lot nu se cer specialisti . Are vre-un Operator Economic prioritate aici sau aceste unitati se pot repara si fara specialisti . Cerem explicatii si corectitudine in lista documentelor de eligibilitate . Sau daca este comisa o greseala sa se faca redactare . Totodata cerem sa se includa ca cerinta publicarea certificatului de diler pe teritoriul Republicii Moldova pentru a nu da in bara cu servicii de proasta calitate si cu specialisti care se invata pe aceste unitati ,care nu sunt certificati de producatori si nici ideie nu au cum se fac unele reparatii ,lasind unitatile de transport intr-o situatie deplorabila ceea ce va duce la o durata de viata mai scurta decit cea planificata si cheltuieli aditionale in urmatorii ani . Totodata ei nu dispun nici de piese originale si nici de programe de diagnosticare de la producatori .
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.