Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.12.2025 15:03
to 11.12.2025 15:51
to 11.12.2025 15:51
9 hours left
2
Bidding period
with
11.12.2025 15:51
to 14.12.2025 16:21
to 14.12.2025 16:21
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
222 689,58 MDL
Period of clarifications:
9 Dec 2025, 15:03 - 11 Dec 2025, 15:51
Submission of proposals:
11 Dec 2025, 15:51 - 14 Dec 2025, 16:21
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea materialelor de construcții
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Haltei 23
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Dec 2025, 15:03
Date modified
10 Dec 2025, 15:51
Achizitii.md ID
21520494
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare materiale de constructii - semnat.semnat.pdf
anunt de participare materiale de constructii - semnat.semnat.pdf
Documents history
-
anunt de participare materiale de constructii - semnat.semnat.pdf
anunt de participare materiale de constructii - semnat.semnat.pdf
ID: 7e8c585b-668b-4f2a-a7ef-ce7edc264d5e
Bidding Documents
-
anunț participare scanat mat. de const.semnat.pdf
anunț participare scanat mat. de const.semnat.pdf
ID: 7e8c585b-668b-4f2a-a7ef-ce7edc264d5e
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.12.25 15:51
Date:
10 Dec 2025, 13:07
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va mulțumim pentru caietul de sarcina cu mărci comerciale evidențiate la fel ca si ambalajul exact care facilitează doar anume produse!
Answer (10 Dec 2025, 13:30):
Am indicat mai exact de ce mateiale avem nevoie inclusiv si calitatea
Date:
10 Dec 2025, 14:02
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Noi am înțeles ca la elaborarea caietului de sarcini Dvs ați ignorat REGULAMENT
cu privire la achizițiile publice de valoare mică si anume Pct. 8. La realizarea achizițiilor publice de valoare mică, autoritatea/entitatea contractantă asigură atât utilizarea eficientă a resurselor financiare, cât și transparența, obiectivitatea și imparțialitatea procesului de achiziție şi încrederea publică faţă de acesta.
si Pct. 9. La realizarea achizițiilor publice, autoritatea/entitatea contractantă asigură respectarea regulilor de evitare a conflictelor de interese reglementate de actele normative, inclusiv la aplicarea pct. 4 - 7, prin implementarea controlului intern managerial. Astfel prin indicarea brandurilor comerciale si ambalajului fix Dvs încălcați grav principiile achizițiilor publice favorizând anumite produse si agenți economici!
Answer (10 Dec 2025, 15:40):
vă mulțumim pentru întrebare, am recepționat și nu a fost nici o intenție de a provoca careva interese de conflict, anunțul de participare va fi modificat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK