Select the type of procedure
Commercial procurement
21517936
1
Enquiry period
with
04.12.2025 12:09
to 06.12.2025 13:21
to 06.12.2025 13:21
2
Bidding period
with
06.12.2025 13:21
to 11.12.2025 10:51
to 11.12.2025 10:51
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
233 333 MDL
Period of clarifications:
4 Dec 2025, 12:09 - 6 Dec 2025, 13:21
Submission of proposals:
6 Dec 2025, 13:21 - 11 Dec 2025, 10:51
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea și instalarea aparatelor de aer condiționat pentru clădirile administrative ale Direcției Generale pentru Administrarea Clădirilor Guvernului RM, conform cerințelor stipulate in anunțul de participare si caietul de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Dec 2025, 12:09
Date modified
4 Dec 2025, 16:56
Achizitii.md ID
21517936
MTender ID
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Aparate de aer condiționat (clădirea administrativa str. PMAN nr.1 și N. Iorga 23)
Budget: 107692.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Aparate de aer condiționat (clădirea administrativa bd. Ștefan cel Mare 162 si 180)
Budget: 125641.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
proces verbal vizita obiectului.pdf
proces verbal vizita obiectului.pdf
Bidding Documents
-proces verbal
4.12.25 12:09
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare
4.12.25 12:09
Aparate de aer condiționat (clădirea administrativa str. PMAN nr.1 și N. Iorga 23)
Date:
4 Dec 2025, 16:56
Question's name:
Anexa nr.1
Question:
Buna ziua. Anexati va rog Anexa nr.1
Answer (5 Dec 2025, 06:57):
Bună dimineața! Pentru a vă putea răspunde corect, vă rugăm respectuos să specificați ce document aveți în vedere sub denumirea Anexa nr. 1. Vă mulțumim pentru înțelegere.”
Aparate de aer condiționat (clădirea administrativa str. PMAN nr.1 și N. Iorga 23)
Date:
5 Dec 2025, 11:41
Question's name:
Adrese
Question:
Buna ziua. Anexa , la care va referiti in caiet de sracini p.1, dupa cum intelegem cu adresele , unde trebuie de instalat conditionere
Answer (5 Dec 2025, 13:20):
Bună ziua! Vă informăm că adresele sunt deja indicate în denumirea lotului. Totodată, prin adresarea la șefii de direcție ai clădirilor administrative menționate, vă vor fi puse la dispoziție birourile unde puteți examina necesarul tehnic (split sau multisplit) pentru fiecare încăpere.
Menționăm că cerința de prezentare a procesului-verbal de vizită este necesară tocmai pentru a confirma accesul în aceste birouri, întrucât accesul este limitat și se permite doar prin coordonare cu conducerea direcției sau cu persoanele de contact indicate în anunțul de participare. Vă mulțumim
Date:
5 Dec 2025, 11:44
Question's name:
Split sau multi split
Question:
Bună ziua, cum putem ști exact de cîte sisteme split avem nevoie și de cîte multisplituri?
Answer (5 Dec 2025, 13:21):
Bună ziua! Stimate operator economic, dorim să vă aducem la cunoștință că adresele relevante se regăsesc deja în denumirea lotului. De asemenea, prin contactarea șefilor de direcție ai clădirilor administrative, vi se vor pune la dispoziție birourile necesare pentru a vă familiariza cu tipul tehnic corespunzător (split sau multisplit), în funcție de necesarul fiecărei încăperi.
Precizăm că obligativitatea prezentării procesului-verbal de vizită a obiectului este impusă pentru confirmarea efectuării vizitei, având în vedere că accesul în birouri este limitat și se realizează doar prin adresare prealabilă către conducerea direcției sau persoanele de contact menționate în anunțul de participare. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK