1
Enquiry period
with 02.12.2025 09:25
to 08.12.2025 10:30
2
Bidding period
with 08.12.2025 10:30
to 11.12.2025 20:00
3
Auction
with 12.12.2025 14:00
to 12.12.2025 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 333 333,34 MDL
Period of clarifications: 2 Dec 2025, 9:25 - 8 Dec 2025, 10:30
Submission of proposals: 8 Dec 2025, 10:30 - 11 Dec 2025, 20:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
2 Dec 2025, 9:25
Date modified
6 Dec 2025, 12:55
Achizitii.md ID
21516672
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor
Date:
6 Dec 2025, 12:55
Question's name:
Certificatul care atestă dreptul de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor medicale
Question:
Dvs solicitati servicii de deservire a imprimantelor si nu a aparatelor medicale. Consideram ca aceasta cerinta nu este relevanta pentru aceasta licitatie si pentru aceste servicii si solicitam sa fie scoasa. Multumim!
Answer (8 Dec 2025, 08:43):
Este o greșeală tehnică. Acesta nu va fi un criteriu de evaluare a ofertelor. Vă mulțumim pentru clarificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.