Public procurement
21516600
Lot.1 Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2026, începînd cu 01.01.2026 ora 00:00 pînă la 31.12.2026 inclusiv. Va fi asigurată paza sediului insituției, a bunurilor, transportului de serviciu, reglementarea accesului persoanelor și evidența transportului intrări/ieșiri Vîrsta gardianului: pînă la 63 de ani. Timpul pazei: 24h , 7/7 Paza regim NON-STOP
1
Enquiry period
with 02.12.2025 09:08
to 11.12.2025 09:20
to 11.12.2025 09:20
2
Bidding period
with 11.12.2025 09:20
to 17.12.2025 10:25
to 17.12.2025 10:25
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
1 400 000 MDL
Period of clarifications:
2 Dec 2025, 9:08 - 11 Dec 2025, 9:20
Submission of proposals:
11 Dec 2025, 9:20 - 17 Dec 2025, 10:25
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare.
*Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
*Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
2 Dec 2025, 9:08
Estimated value (without VAT)
1 400 000 MDL
Achizitii.md ID
21516600
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Grenoble,149
Contract period
31 Dec 2025 02:00 - 31 Dec 2026 02:00
List of positions
1)
Title
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare. *Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2026 (2)
Technical Specifications
ANUNT DE PARTICIPARE REPETAT
2.12.25 09:08
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IS SERVICII PAZA A MAI
Normalized price:
1 409 359,20 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 23.signed.pdf
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 23.signed.pdf
ID: 0261c6d3-8659-41f8-970a-9c19e7559b5c
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
anexa nr 14 personal).signed.pdf
anexa nr 14 personal).signed.pdf
ID: 2d911a48-1c4a-4040-97df-e1866ab53a26
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
beneficiar modificat.signed.pdf
beneficiar modificat.signed.pdf
ID: 52344d61-d2f9-47e2-9c3d-8646f53d98ee
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 59af1791-8e5f-4b2e-973d-a4d7882e3a4f
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
spitalul clinic municipal de copii v.ignatenco .signed.pdf
spitalul clinic municipal de copii v.ignatenco .signed.pdf
ID: 59e1a0ef-22d7-490a-90b0-cfc87e010a76
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
certificat privind lipsa restantelor - 05-20.12.25.signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 05-20.12.25.signed.pdf
ID: 5f691553-18f2-4d8a-97a8-ad0dc826dc6d
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
formularul ofertei- v. ignatenco.signed.pdf
formularul ofertei- v. ignatenco.signed.pdf
ID: 6aeac5b0-f211-44a5-a833-bcac8eedc5e5
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
extras noiembrie -2025.signed.pdf
extras noiembrie -2025.signed.pdf
ID: 6f12bee4-d654-477d-997d-925f717bcf06
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 22.signed.pdf
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 22.signed.pdf
ID: 7991a895-57cf-491d-a613-9e4bd7c2d04e
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
anexa nr. 12 contracte 5 ani.signed.pdf
anexa nr. 12 contracte 5 ani.signed.pdf
ID: 90a71b5f-fd56-445c-9ee4-0c494e320241
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: b5ba2154-ca7f-4673-8284-e15fb2e2fda9
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
autorizatia 2022-2027.signed.pdf
autorizatia 2022-2027.signed.pdf
ID: d5432b50-fb13-437a-8a0c-0f651e7243ef
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.12.25 09:31
Opening date:
17.12.25 10:25
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK