Public procurement
21515550
Covrigei uscați (cu mac)
1
Enquiry period
with 28.11.2025 10:20
to 08.12.2025 11:00
to 08.12.2025 11:00
9 days left
2
Bidding period
with 08.12.2025 11:00
to 18.12.2025 12:30
to 18.12.2025 12:30
3
Auction
19.12.2025 13:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
74 537 MDL
Period of clarifications:
28 Nov 2025, 10:20 - 8 Dec 2025, 11:00
Submission of proposals:
8 Dec 2025, 11:00 - 18 Dec 2025, 12:30
Auction start date:
19 Dec 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Covrigei uscați (cu mac)
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, HG nr.229/2013, HG nr.221/2009 și HG nr.724/2024.
Condiții tehnice: HG nr.775/2007 (anexa1. litera e), „Produse de covrigărie.”
Covrigi bine copţi, nu sunt umezi la pipăit, cu porozitate dezvoltată, fără urme de cocoloşi şi făină nefrământată.
Gust şi aromă plăcută, caracteristic produsului respectiv, fără gust acru sau amar, fără miros străin, ne infectate cu dăunători.
Ambalaj: până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 30 zile din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
- termen de valabilitate: minim de 30 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada februarie – septembrie, anul 2026, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, HG nr.229/2013, HG nr.221/2009 și HG nr.724/2024.
Condiții tehnice: HG nr.775/2007 (anexa1. litera e), „Produse de covrigărie.”
Covrigi bine copţi, nu sunt umezi la pipăit, cu porozitate dezvoltată, fără urme de cocoloşi şi făină nefrământată.
Gust şi aromă plăcută, caracteristic produsului respectiv, fără gust acru sau amar, fără miros străin, ne infectate cu dăunători.
Ambalaj: până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 30 zile din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
- termen de valabilitate: minim de 30 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada februarie – septembrie, anul 2026, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Nov 2025, 10:11
Date modified
28 Nov 2025, 10:20
Estimated value (without VAT)
74 537 MDL
The minimum downward of the price
298,15 MDL
Achizitii.md ID
21515550
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37
Contract period
5 Jan 2026 02:00 - 31 Dec 2026 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 3500.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
28.11.25 10:20
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
28.11.25 10:20
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK