Public procurement
21514906
Prelungirea subscripției de la producător a sistemului de virtualizare VMWare
1
Enquiry period
with 27.11.2025 09:26
to 08.12.2025 10:00
to 08.12.2025 10:00
10 days left
2
Bidding period
with 08.12.2025 10:00
to 15.12.2025 10:00
to 15.12.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
787 500 MDL
Period of clarifications:
27 Nov 2025, 9:26 - 8 Dec 2025, 10:00
Submission of proposals:
8 Dec 2025, 10:00 - 15 Dec 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de înnoire a contractului de suport de la producător pentru soluția de virtualizare VMware
1. Obiectul Achiziției
Obiectul achiziției îl reprezintă prestarea Serviciilor de Reînnoire a Contractului de Suport Tehnic de la Producător (VMware) pentru soluția de virtualizare existentă a Beneficiarului, conform specificațiilor de licențe și nivelului de serviciu (SLA) solicitat.
2. Sarcini și Obligațiile Ofertantului
Ofertantul selectat (Prestatorul) are obligația de a asigura reînnoirea completă și valabilă a contractului de suport de la producătorul VMware pentru următoarele componente software:
Part Number Q-ty Description
P9U41AAE 2 VMware vCenter Server Standard for vSphere (per Instance)
BD710A 32 VMware vSphere Standard 1 Processor Software
3. Cerințe privind Contractul de Suport
Contractul de suport tehnic asigurat de către Prestator prin intermediul producătorului (VMware), trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime:
3.1. Durata și Valabilitatea Suportului
● Durata: Ofertantul trebuie să specifice în ofertă durata exactă a perioadei de suport (1 an), cu începere de la data semnării contractului, conform detaliilor ce vor fi stabilite ulterior.
● Acoperire: Suportul trebuie să fie de tipul "Production Support" sau echivalent, oferind acces la toate beneficiile de bază ale suportului producătorului.
3.2. Nivelul de Serviciu (Service Level Agreement - SLA)
Contractul de suport reînnoit trebuie să garanteze accesul 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână (24/7) la portalul de suport al producătorului, cu următoarele timpi de răspuns (Response Time) garantați de la deschiderea unui incident:
Severitate Incident Timp Maxim de Răspuns
Critice 30 de minute
Majore 4 ore
Minore 12 ore
3.3. Dreptul de Utilizare a Actualizărilor
Contractul de suport reînnoit trebuie să includă obligatoriu accesul deplin la actualizările de corecții (patches), upgrade-uri majore și minorare (de tipul Subscription) ale soluției VMware acoperite de licențe, pe toată durata perioadei de suport.
4. Condiții de Calificare și Demonstrare a Capacității
Ofertantul va trebui să demonstreze capacitatea de a furniza serviciile, incluzând, dar fără a se limita la:
● Dovada parteneriatului activ și valid cu producătorul VMware (e.g., certificat de parteneriat sau alt document oficial).
● Garanția că Part Number-urile specificate vor fi reînnoite corect și că Beneficiarul va avea acces la noul contract de suport direct în contul său VMware.
5. Documente Solicitate în Ofertă
Oferta tehnică a Prestatorului trebuie să includă:
1. O descriere detaliată care să confirme îndeplinirea tuturor cerințelor din acest CS.
2. Dovada valabilității parteneriatului cu VMware.
3. O confirmare explicită a timpilor de răspuns (SLA) conform Secțiunii 3.2.
1. Obiectul Achiziției
Obiectul achiziției îl reprezintă prestarea Serviciilor de Reînnoire a Contractului de Suport Tehnic de la Producător (VMware) pentru soluția de virtualizare existentă a Beneficiarului, conform specificațiilor de licențe și nivelului de serviciu (SLA) solicitat.
2. Sarcini și Obligațiile Ofertantului
Ofertantul selectat (Prestatorul) are obligația de a asigura reînnoirea completă și valabilă a contractului de suport de la producătorul VMware pentru următoarele componente software:
Part Number Q-ty Description
P9U41AAE 2 VMware vCenter Server Standard for vSphere (per Instance)
BD710A 32 VMware vSphere Standard 1 Processor Software
3. Cerințe privind Contractul de Suport
Contractul de suport tehnic asigurat de către Prestator prin intermediul producătorului (VMware), trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime:
3.1. Durata și Valabilitatea Suportului
● Durata: Ofertantul trebuie să specifice în ofertă durata exactă a perioadei de suport (1 an), cu începere de la data semnării contractului, conform detaliilor ce vor fi stabilite ulterior.
● Acoperire: Suportul trebuie să fie de tipul "Production Support" sau echivalent, oferind acces la toate beneficiile de bază ale suportului producătorului.
3.2. Nivelul de Serviciu (Service Level Agreement - SLA)
Contractul de suport reînnoit trebuie să garanteze accesul 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână (24/7) la portalul de suport al producătorului, cu următoarele timpi de răspuns (Response Time) garantați de la deschiderea unui incident:
Severitate Incident Timp Maxim de Răspuns
Critice 30 de minute
Majore 4 ore
Minore 12 ore
3.3. Dreptul de Utilizare a Actualizărilor
Contractul de suport reînnoit trebuie să includă obligatoriu accesul deplin la actualizările de corecții (patches), upgrade-uri majore și minorare (de tipul Subscription) ale soluției VMware acoperite de licențe, pe toată durata perioadei de suport.
4. Condiții de Calificare și Demonstrare a Capacității
Ofertantul va trebui să demonstreze capacitatea de a furniza serviciile, incluzând, dar fără a se limita la:
● Dovada parteneriatului activ și valid cu producătorul VMware (e.g., certificat de parteneriat sau alt document oficial).
● Garanția că Part Number-urile specificate vor fi reînnoite corect și că Beneficiarul va avea acces la noul contract de suport direct în contul său VMware.
5. Documente Solicitate în Ofertă
Oferta tehnică a Prestatorului trebuie să includă:
1. O descriere detaliată care să confirme îndeplinirea tuturor cerințelor din acest CS.
2. Dovada valabilității parteneriatului cu VMware.
3. O confirmare explicită a timpilor de răspuns (SLA) conform Secțiunii 3.2.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Dacia bd. nr.58/C
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
27 Nov 2025, 14:38
Estimated value (without VAT)
787 500 MDL
Achizitii.md ID
21514906
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău, com. Băcioi, bd.Dacia 58/C
Contract period
22 Dec 2025 02:00 - 22 Dec 2026 02:00
List of positions
1)
Title
Prelungirea subscripției de la producător a sistemului de virtualizare VMWare
CPV: 72260000-5 - Software-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
Anunt de_participare VMWare- 2025 .signed
Technical Specifications
Anunt de_participare
27.11.25 09:26
Prelungirea subscripției de la producător a sistemului de virtualizare VMWare
Date:
27 Nov 2025, 14:38
Question's name:
Clarificari
Question:
Bună ziua,
Referitor la licitația lansată pentru „Prelungirea subscripției de la producător pentru sistemul de virtualizare VMware”, dorim să vă informăm despre următoarele aspecte importante:
La data de 11 decembrie 2023, a fost anunțată trecerea licențelor VMware de la modelul perpetual la modelul pe bază de subscripție: https://news.broadcom.com/cloud/vmware-by-broadcom-business-transformation
Începând cu 15 ianuarie 2024, licențele perpetual nu mai pot fi achiziționate, au întrat statut de End of Sale și End of Support:
https://blogs.vmware.com/cloud-foundation/2024/01/22/vmware-end-of-availability-of-perpetual-licens…
În calitate de autoritate contractantă, este necesar să modificați caietul de sarcini în conformitate cu tipul de licențiere care este disponibil în prezent pentru achiziție.
În acest moment nu mai este necesară procurarea licențelor vCenter care se prevedau anterior.
Pentru a vă putea oferi o propunere comercială corectă, vă rugăm să ne expediați următoarea informație, pe baza cărora trebuie să actualizați cerințele tehnice:
1)Numărul de servere fizice destinate pentru virtualizare
2)Numărul de CPUs pe fiecare server fizic
3)Numărul de Cores per CPU
Clarifications
Document successfully signed
OK