1
Enquiry period
with 26.11.2025 14:35
to 03.12.2025 12:07
2
Bidding period
with 03.12.2025 12:07
to 10.12.2025 10:07
3
Auction
with 11.12.2025 13:00
to 11.12.2025 13:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 5 500 MDL
Period of clarifications: 26 Nov 2025, 14:35 - 3 Dec 2025, 12:07
Submission of proposals: 3 Dec 2025, 12:07 - 10 Dec 2025, 10:07
Auction start date: 11 Dec 2025, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 1 Control extern de calitate pentru investigațiile biochimice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Full name
Savin Aliona
Contact phone
(022)270309
Purchase data
Date created
26 Nov 2025, 14:12
Date modified
1 Dec 2025, 10:19
Estimated value (without VAT)
5 500 MDL
The minimum downward of the price
55 MDL
Achizitii.md ID
21514575
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Contract period
10 Dec 2025 14:20 - 30 Dec 2026 14:34
List of positions
1)
Title
1. Certificat de acreditare a produsului ISO:17043 2. Asigurarea cu control extern lunar, pe perioada 1 an. 3. Respectarea cerințelor de transportare și livrare a controlului cu prezentarea dovezilor. 4. Termenul de valabilitate să se încadreze în perioada testărilor. 5. Parametrii testați: Acid uric, Albumina, ALT, Amilaza serică, AST, Bilirubina totală și directă, Calciu, CK, CK-MB, Colesterol, Creatinina, Fier, Fosfataza alcalină, g-GGT, Glucoza, LDH, Magneziu, Proteina totală, Trigliceride, Uree, HDL - Colesterol și LDL-Colesterol. 6. Prioritate se va da seturilor cu cel mai mare număr de parametri solicitați pentru testare, dar nu mai mic de 20 parametri. 7. Material de control pe bază de ser uman, stare lichidă sau liofilizată. 8. Transmiterea rapoartelor de participare se va efectua lunar nu mai târziu de 14 zile de la data limită de raportare. La sfîrșit se va oferi un raport sumar anual și certificate de participare. 9. Controlul să asigure 3 nivele: normal și patologic scăzut și mărit. CPV: 71700000-5 - Monitoring and control services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
26.11.25 14:35
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
26.11.25 14:35

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

FSP DAC-SpectroMed SRL

Normalized price: 5 630 MDL
Status: Winner
Reason: Cel mai mic pret
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Biosistem mld

Normalized price: 5 635 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications