1
Enquiry period
with 26.11.2025 11:22
to 08.12.2025 10:30
10 days left
2
Bidding period
with 08.12.2025 10:30
to 11.12.2025 10:30
3
Auction
12.12.2025 08:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 56 421 655,26 MDL
Period of clarifications: 26 Nov 2025, 11:22 - 8 Dec 2025, 10:30
Submission of proposals: 8 Dec 2025, 10:30 - 11 Dec 2025, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
(ocds...02027 din 25.11.2025) încheiat prin procedura de achiziție
ocds-b3wdp1-MD-1744283102027 din 10.04.2025 privind Achiziționarea
articolelor parafarmaceutice pentru anii 2026-2028

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Alisa Nicov
Contact phone
022 222364
Purchase data
Date created
26 Nov 2025, 11:22
Date modified
27 Nov 2025, 14:10
Achizitii.md ID
21514353
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
formularele.xlsx
Bidding Documents
-
26.11.25 11:22
lista de distribuție subsecvent.xlsx
Bidding Documents
-
26.11.25 11:22
declarație.docx
Bidding Documents
-
26.11.25 11:22
model contract subsecvent.docx
Bidding Documents
-
26.11.25 11:22
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-
27.11.25 14:10
Date:
26 Nov 2025, 12:10
Question's name:
Termen de depunere
Question:
Vă rugăm să mutați termen de depunere la 15.12.2025, pentru a primi rezultatele înregistrării dispozitivelor medicale la data de 12.12.2025 - AMDM emite ordinele fiecare vineri. Mulțumim anticipat.
Answer (26 Nov 2025, 14:49):
Bună ziua, cu privire la numerele de înregistrare a dispozitivelor medicale la AMDM, vă informăm că acestea, pot fi transmise și după data deschiderii ofertelor, dar până la emiterea rezultatelor. Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
26 Nov 2025, 14:59
Question's name:
Răspuns (26 nov 2025, 14:49):
Question:
Vă rugăm să ne ajutați cu referirea. De unde putem afla această informația?
Answer (26 Nov 2025, 15:43):
Bună ziua, rog respectuos să prezentați detalii suplimentare, cu privire la informația necesară. Vă mulțumim anticipat!
Date:
27 Nov 2025, 10:36
Question's name:
Condiții de livrare - prima tranșa
Question:
Rugăm să modificați contractul în ceea ce privește graficul de livrare conform tranșelor, respectiv excluderea sau transferarea primei tranșe pentru o altă perioadă. Ținând cont că reevaluarea ofertelor va avea loc după 12 decembrie, iar rezultatele vor fi disponibile aproximativ la sfârșitul lunii, ceea ce va duce la semnarea contractului în ianuarie 2026, precum și având în vedere că ciclul de producție este de aproximativ 45–60 de zile, iar transportul către Republica Moldova durează aproximativ 45–60 de zile, livrările în primele două luni sunt imposibile.
Date:
27 Nov 2025, 10:59
Question's name:
Graficul de livrare, Penalitati, etc...
Question:
Stimate autoritate, ofertele initiale pentru licitatia data de AC au fost depuse pe data de 20.06.2025 si a trecut appximativ o jumatate de an pina cind au fost semnate contracte de AC si anuntata licitatia data de reofertare. Initial, era o mare speranta ca nu se va repeta anul acesta iarasi aceste momenete, cind licitatiile, care au o valoare nationala si au impact mare deasupra functionarii spitalelor publici, se publica in ultimele luni anului trecator, semnarea contractelor are loc in luna decembrie, iar livrare se solicita de la inceputul anului urmator. Facind analiza intre OE care au semnat AC, se vede clar ca aproximativ toti au fost calificati cu produse, care sunt fabricate in tariele din Asia (China, India, Thailanda, Malayzia, etc...). Timp de producere comenzilor ajunge pina la 50 de zile si voyage prin mare pina la port Constanta ajunge pinala 75 de zile. Dupa data 1 ianuarie, 2026, spitale care sunt fara stocuri, o sa porneasca alarma ca nu au ce se lucra. Noi toti OE fiecare an trecem prin scoala aceasta, iar din punctul vederii de planificare strategica a licitatiilor publice pentru parafarmacie - imbunatatiri nu prea sunt. Fara contract semnat nimeni din OE nu are rezerve mari de marfa la inceputul anului. Respectiv, iarasi urmeaza sa fie scrisori cu penaliati si etc...
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.