1
Enquiry period
with 26.11.2025 11:10
to 08.12.2025 11:00
10 days left
2
Bidding period
with 08.12.2025 11:00
to 16.12.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 17 020 264,50 MDL
Period of clarifications: 26 Nov 2025, 11:10 - 8 Dec 2025, 11:00
Submission of proposals: 8 Dec 2025, 11:00 - 16 Dec 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Achiziționarea centralizată a Consumabilelor Medicale 2 conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2026

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Alisa Nicov
Contact phone
022 222364
Purchase data
Date created
26 Nov 2025, 11:10
Date modified
27 Nov 2025, 14:11
Achizitii.md ID
21514334
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
26.11.25 11:10
duae.doc
Bidding Documents
-
26.11.25 11:10
contract.docx
Bidding Documents
-
26.11.25 11:10
lista de distribuție.xlsx
Bidding Documents
-
27.11.25 10:28
formularele.xlsx
Bidding Documents
-
27.11.25 10:28
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-
27.11.25 14:11
Date:
26 Nov 2025, 12:12
Question's name:
Perioada de desfășurarea procedurii
Question:
Bună ziua! Având în vedere că această licitație include aproape 300 de poziții, vă rugăm respectuos să aplicați practica obișnuită pentru procedurile de volum mare și să prelungiți termenul cel puțin până la data de 23 decembrie. Această prelungire este necesară pentru a asigura o analiză completă și exactă a tuturor pozițiilor solicitate. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere!
Answer (27 Nov 2025, 10:29):
Bună ziua, perioada de depunere a ofertelor va fi extinsă. Vă mulțumim pentru clarificare!
Lot nr. 146 Seringă cu piston de blocare 10ml (consumabil nr. 1382 ) ( 001607 )
Date:
26 Nov 2025, 16:11
Question's name:
Beneficiarul acestei seringi
Question:
Buna ziua Va rog sa verificați corectitudinea beneficiarului pu acest tip de seringa, sunt seringi specifice, Conceput pentru a crea vid la extragerea particulelor sau la aspirarea unui dispozitiv, cum ar fi un balon, în timpul unei proceduri. Seringa cu piston de blocare este concepută pentru a fi utilizată de cardiologi sau radiologi în timpul procedurilor angiografice sau radiologice,Administrarea sau retragerea fluidelor sau crearea de vacuum în timpul procedurilor corespunzătoare. Tot odată menționam că acestea sunt cu Sistem unic de barieră sterilă ceea cea ce pune in pericol sterilitatea livrării a 1 unități cum este solicitat in lista de distribuție la beneficiar (0444). Tot odată seringa de 10ml solicitată de beneficiar cu nr de identificare (0162) este mult mai deosebită în utilizare datorită volumului 10ml și se produce exclusiv OEM la comanda. Verificați această așa cum avem o experiență cu seringile de acest tip.
Answer (27 Nov 2025, 10:33):
Bună ziua. Vă informăm că nu a fost solicitată livrarea cantității de 1 unitate de către beneficiarul cu numărul de identificare (0444). Rugăm respectuos să revizuiți lista de distribuție. În același timp, menționăm că, cantitatea solicitată de către beneficiarul cu numărul de identificare (0162), a fost solicitată eronat și aceasta a fost exclusă din documentația procedurii. Astfel, pentru lotul respectiv, se vor livra 100 unități, către IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”, valoarea estimativă a lotului constituind 33333,00 lei fără TVA. Vă mulțumim pentru clarificare.
Lot nr. 146 Seringă cu piston de blocare 10ml (consumabil nr. 1382 ) ( 001607 )
Date:
26 Nov 2025, 16:11
Question's name:
Beneficiarul acestei seringi
Question:
Buna ziua Va rog sa verificați corectitudinea beneficiarului pu acest tip de seringa, sunt seringi specifice, Conceput pentru a crea vid la extragerea particulelor sau la aspirarea unui dispozitiv, cum ar fi un balon, în timpul unei proceduri. Seringa cu piston de blocare este concepută pentru a fi utilizată de cardiologi sau radiologi în timpul procedurilor angiografice sau radiologice,Administrarea sau retragerea fluidelor sau crearea de vacuum în timpul procedurilor corespunzătoare. Tot odată menționam că acestea sunt cu Sistem unic de barieră sterilă ceea cea ce pune in pericol sterilitatea livrării a 1 unități cum este solicitat in lista de distribuție la beneficiar (0444). Tot odată seringa de 10ml solicitată de beneficiar cu nr de identificare (0162) este mult mai deosebită în utilizare datorită volumului 10ml și se produce exclusiv OEM la comanda. Verificați această așa cum avem o experiență cu seringile de acest tip.
Answer (27 Nov 2025, 10:33):
Bună ziua. Vă informăm că nu a fost solicitată livrarea cantității de 1 unitate de către beneficiarul cu numărul de identificare (0444). Rugăm respectuos să revizuiți lista de distribuție. În același timp, menționăm că, cantitatea solicitată de către beneficiarul cu numărul de identificare (0162), a fost solicitată eronat și aceasta a fost exclusă din documentația procedurii. Astfel, pentru lotul respectiv, se vor livra 100 unități, către IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”, valoarea estimativă a lotului constituind 33333,00 lei fără TVA. Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
26 Nov 2025, 16:24
Question's name:
Acorduri Cadru
Question:
Buna ziua, a fost facut un sir de acorduri candru pentru partea majora de aceste consumabile. Care este scopul dublarii de achizitie a multor pozitii, care deja au fost licitate prin proceduri de AC?
Answer (27 Nov 2025, 08:51):
Bună ziua. În prezenta procedură de achiziție publică, au fost incluse loturile pentru care nu a putut fi semnat Acord-Cadru sau pentru care cantitatea din Acord-Cadru, nu a fost suficientă pentru a acoperi în totalitate necesarul instituțiilor medicale, pentru anul 2026. Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
26 Nov 2025, 16:26
Question's name:
Termen
Question:
Termenul de valabilitate al contractului trebuie sa fie egal cu termenul de garantie a bunei executei. Va rugam sa va conformati legislatiei in vigoare
Answer (27 Nov 2025, 08:52):
Durata de valabilitate a ofertei a fost stabilită până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
26 Nov 2025, 16:36
Question's name:
Termen
Question:
Termenul de valabilitate al contractului trebuie sa fie egal cu termenul de garantie a bunei executei. Va rugam sa va conformati legislatiei in vigoare
Answer (27 Nov 2025, 08:52):
Durata de valabilitate a ofertei a fost stabilită până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
26 Nov 2025, 16:39
Question's name:
Cantitati enorme
Question:
Cantitati enorme pentru Catetere aspiratie 6 si 8. A mai fost asa licitatie dublata anul acesta, unde OE inchid bani in garantie si veniti cu anularea loturilor
Answer (27 Nov 2025, 08:52):
Bună ziua. În prezenta procedură de achiziție publică, au fost incluse loturile pentru care nu a putut fi semnat Acord-Cadru sau pentru care cantitatea din Acord-Cadru, nu a fost suficientă pentru a acoperi în totalitate necesarul instituțiilor medicale, pentru anul 2026. Vă mulțumim pentru clarificare.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.