Status Cancelled
Estimated value without VAT 16 900 070 MDL
Period of clarifications: 24 Nov 2025, 16:57 - 4 Dec 2025, 10:00
Submission of proposals: 4 Dec 2025, 10:00 - 26 Dec 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament individual de protecție și de lucru cusut individual Conform fișelor tehnice (se anexează)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Pestereanu
Contact phone
022025907
Purchase data
Date created
Date modified
4 Dec 2025, 9:03
Estimated value (without VAT)
16 900 070 MDL
Achizitii.md ID
21513377
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Contract period
1 Feb 2026 16:55 - 31 Dec 2026 16:55
List of positions
1)
Title
Geacă de iarnă cu glugă CPV: 18200000-1 - Outerwear
Quantity: 3600.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Pantaloni groși CPV: 18200000-1 - Outerwear
Quantity: 3600.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Tricou mânecă lungă CPV: 18200000-1 - Outerwear
Quantity: 7624.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
202511241656_Documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241657_F.T. geaca de iarna.docx
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241657_F.T. tricou M.L..docx
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241657_F.T. Pantalon gros.doc
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241655_Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241656_Declaratie.doc
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241655_Anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
202511241656_DUAE.doc
Bidding Documents
-
24.11.25 16:57
The history of the auction
View auction
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Date:
28 Nov 2025, 21:41
Question's name:
termen de livrare
Question:
Rugam extinderea termenului de livrare pina la 90 zile
Answer (2 Dec 2025, 16:35):
Buna ziua. Vă informăm că termenul de livrare stabilit în documentația de atribuire nu poate fi modificat, întrucât acesta este necesar pentru asigurarea continuității activitatii și a necesităților instituției. O zi buna.
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Date:
28 Nov 2025, 21:42
Question's name:
Conditii de plată
Question:
Rugam fractionarea livrarii in transe, cel putin 4 partide cu plata in transe
Answer (2 Dec 2025, 16:42):
Buna ziua. Conform documentației de atribuire este prevazut termenul de livrare: 45 de zile de la finalizarea luării măsurilor, fara indicarea livrarii integral sau in transe, iar achitarea va fi efectuata conform facturilor fiscale si a actului de primire-predare. O zi buna.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications