Public procurement
21513377
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
16 900 070 MDL
Period of clarifications:
24 Nov 2025, 16:57 - 4 Dec 2025, 10:00
Submission of proposals:
4 Dec 2025, 10:00 - 26 Dec 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Echipament individual de protecție și de lucru cusut individual Conform fișelor tehnice (se anexează)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
4 Dec 2025, 9:03
Estimated value (without VAT)
16 900 070 MDL
Achizitii.md ID
21513377
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Contract period
1 Feb 2026 16:55 - 31 Dec 2026 16:55
List of positions
1)
Title
Quantity: 3600.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Quantity: 7624.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Date:
28 Nov 2025, 21:41
Question's name:
termen de livrare
Question:
Rugam extinderea termenului de livrare pina la 90 zile
Answer (2 Dec 2025, 16:35):
Buna ziua. Vă informăm că termenul de livrare stabilit în documentația de atribuire nu poate fi modificat, întrucât acesta este necesar pentru asigurarea continuității activitatii și a necesităților instituției. O zi buna.
Echipament individual de protecție și de lucru (sezon de iarnă), pentru personalul din serviciul de asistență medicală de urgență prespitalicească
Date:
28 Nov 2025, 21:42
Question's name:
Conditii de plată
Question:
Rugam fractionarea livrarii in transe, cel putin 4 partide cu plata in transe
Answer (2 Dec 2025, 16:42):
Buna ziua. Conform documentației de atribuire este prevazut termenul de livrare: 45 de zile de la finalizarea luării măsurilor, fara indicarea livrarii integral sau in transe, iar achitarea va fi efectuata conform facturilor fiscale si a actului de primire-predare. O zi buna.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK