Public procurement
21513316
Lotul nr. 4 –Agende datate personalizate 2026, A4
1
Enquiry period
with 24.11.2025 16:07
to 25.11.2025 16:30
to 25.11.2025 16:30
2
Bidding period
with 25.11.2025 16:30
to 28.11.2025 16:30
to 28.11.2025 16:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
7 000 MDL
Period of clarifications:
24 Nov 2025, 16:07 - 25 Nov 2025, 16:30
Submission of proposals:
25 Nov 2025, 16:30 - 28 Nov 2025, 16:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lotul nr. 4 –Agende datate personalizate 2026, A4
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Nov 2025, 15:48
Date modified
24 Nov 2025, 16:07
Estimated value (without VAT)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21513316
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
1 Dec 2025 16:02 - 30 Dec 2025 16:06
List of positions
1)
Title
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
anunţ simplificat_rechizite agende 2026.signed.pdf
anunţ simplificat_rechizite agende 2026.signed.pdf
tenderNotice
-
24.11.25 16:07
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Birovits SRL
Normalized price:
5 585 MDL
Status:
Winner
Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru toate Loturile, corespund cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice indicate în Anunțul de participare. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Datorii față de bugetul de stat nu sunt.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1763992138550 din 24.11.2025), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „RĂDOP-OPT” SRL, pentru Lotul nr. 1, în sumă de 7433,18 lei fără TVA/8919,81 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice.
2) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 2, în sumă de 13538,90 lei fără TVA/16246,68 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice.
3) „CRAFTI BUSINESS” SRL, pentru Lotul nr. 3, în sumă de 1808,55 lei fără TVA/2170,26 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice.
4) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 4, în sumă de 5585,00 lei fără TVA/6702,00 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice.
10.12.25 15:52
Reason: Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru toate Loturile, corespund cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice indicate în Anunțul de participare. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Datorii față de bugetul de stat nu sunt.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1763992138550 din 24.11.2025), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „RĂDOP-OPT” SRL, pentru Lotul nr. 1, în sumă de 7433,18 lei fără TVA/8919,81 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice.
2) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 2, în sumă de 13538,90 lei fără TVA/16246,68 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice.
3) „CRAFTI BUSINESS” SRL, pentru Lotul nr. 3, în sumă de 1808,55 lei fără TVA/2170,26 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice.
4) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 4, în sumă de 5585,00 lei fără TVA/6702,00 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice.
Qualification documents
decizie atribuire 59_10.12.2025 rechizite de birou 2025.signed.pdf_3.signed.pdf_3.signed.signed.signed.pdf
decizie atribuire 59_10.12.2025 rechizite de birou 2025.signed.pdf_3.signed.pdf_3.signed.signed.signed.pdf
ID: c4d8303a-e8dd-46b0-9cf6-0c2550eebc06
Evaluation Reports
10.12.25 15:52
scr. instiintare_2025 rechizite birou.signed.pdf
scr. instiintare_2025 rechizite birou.signed.pdf
ID: f4163b90-db7f-4b89-9923-bd829f7ba3f5
Award Notification
10.12.25 15:52
Documents provided with the proposal
declaratie cu privire la mostre agepi birovits.signed.pdf
declaratie cu privire la mostre agepi birovits.signed.pdf
ID: 21cb5373-fc96-4aa9-902d-c178b5aed94a
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:03
Opening date:
28.11.25 16:30
certificat privind lipsa restantelor - 1647241.signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1647241.signed.pdf
ID: 2dd94ae6-e1f1-4c66-ab0b-5a0bb337f6ca
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:03
Opening date:
28.11.25 16:30
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:03
Opening date:
28.11.25 16:30
informatii generale despre ofertant.semnat.pdf
informatii generale despre ofertant.semnat.pdf
ID: 8a6f8527-e72b-48a9-8e4c-7ad4d688b458
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:03
Opening date:
28.11.25 16:30
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
ID: a799f5fa-a31e-4fa7-9b4f-a0ebb23ef666
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:02
Opening date:
28.11.25 16:30
anexa 22 agepi birovits .signed.pdf
anexa 22 agepi birovits .signed.pdf
ID: cace5bd3-c321-4346-8fad-31335e85276b
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:02
Opening date:
28.11.25 16:30
declarație eligibilitae agepi birovits.signed.pdf
declarație eligibilitae agepi birovits.signed.pdf
ID: eb11877e-17e5-47e8-8b8d-5f761aae7595
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:03
Opening date:
28.11.25 16:30
anexa 23 agepi birovits srl.signed.pdf
anexa 23 agepi birovits srl.signed.pdf
ID: f81452cf-14ad-4405-8c10-b59f1b67dede
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
28.11.25 16:18
Opening date:
1.12.25 08:53
2
Participant(s) name(s):
ARTISORO
Normalized price:
6 750 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
01.12.25 09:36
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
5.06.22 23:25
Opening date:
7.06.22 14:46
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice-2024.signed.pdf
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice-2024.signed.pdf
ID: db2f86b8-9ebf-4c24-bc9e-cf868f8cd9db
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
13.02.24 15:21
Opening date:
14.02.24 14:14
dec. eligibilitae anexa nr 2_hg 870_2022 (2).signed.pdf
dec. eligibilitae anexa nr 2_hg 870_2022 (2).signed.pdf
ID: 6993f81b-2663-48ed-8272-66a7654558a9
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 15:29
Opening date:
1.12.25 09:36
anexa nr. 22, 23 .signed.signed.pdf
anexa nr. 22, 23 .signed.signed.pdf
ID: 9684a122-6508-4fb4-9274-187c66ec2e9b
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
28.11.25 15:28
Opening date:
1.12.25 09:36
certificat privind lipsa restantelor - 1609395 (1).signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1609395 (1).signed.pdf
ID: 9708c1f2-8254-404d-8154-d18060117f74
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
28.11.25 15:28
Opening date:
1.12.25 09:36
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK