1
Enquiry period
with 24.11.2025 16:07
to 25.11.2025 16:30
2
Bidding period
with 25.11.2025 16:30
to 28.11.2025 16:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 000 MDL
Period of clarifications: 24 Nov 2025, 16:07 - 25 Nov 2025, 16:30
Submission of proposals: 25 Nov 2025, 16:30 - 28 Nov 2025, 16:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul nr. 3 – Rechizite de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
24 Nov 2025, 15:48
Date modified
24 Nov 2025, 16:07
Estimated value (without VAT)
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21513316
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
1 Dec 2025 16:02 - 30 Dec 2025 16:06
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 3 – Rechizite de birou CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 16.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 1 808,55 MDL
Status: Winner
Reason: Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele: Ofertele prezentate de către toți operatorii economici pentru toate Loturile, corespund cerințelor de calificare și selecție, precum și specificațiilor tehnice indicate în Anunțul de participare. Mostrele prezentate corespund specificațiilor tehnice solicitate. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte. Datorii față de bugetul de stat nu sunt. În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1763992138550 din 24.11.2025), conform loturilor, următorilor operatori economici: 1) „RĂDOP-OPT” SRL, pentru Lotul nr. 1, în sumă de 7433,18 lei fără TVA/8919,81 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice. 2) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 2, în sumă de 13538,90 lei fără TVA/16246,68 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice. 3) „CRAFTI BUSINESS” SRL, pentru Lotul nr. 3, în sumă de 1808,55 lei fără TVA/2170,26 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecție și specificaților tehnice. 4) „BIROVITS” SRL, pentru Lotul nr. 4, în sumă de 5585,00 lei fără TVA/6702,00 lei cu TVA, oferta căruia are cel mai scăzut preț, corespunde cerințelor de calificare și selecțe și specificaților tehnice.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 2 280,15 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 2 964,15 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications