Ouă de găină
to 29.11.2025 15:00
to 02.12.2025 15:00
to 03.12.2025 14:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.724/2024, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.435/2010 și ISO 22000.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: înălţimea să nu depășească 6 mm, imobilă.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat sanitar veterinar emis de ANSA și certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada 05 ianuarie – 26 iunie, anul 2026, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Intervetcom
Avicola
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
GEOTER-COM
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.