Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.11.2025 10:26
to 28.11.2025 09:36
to 28.11.2025 09:36
2
Bidding period
with
28.11.2025 09:36
to 02.12.2025 07:06
to 02.12.2025 07:06
3
Auction
with
03.12.2025 12:00
to 03.12.2025 14:00
to 03.12.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
482 583 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2025, 10:26 - 28 Nov 2025, 9:36
Submission of proposals:
28 Nov 2025, 9:36 - 2 Dec 2025, 7:06
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament tehnic pentru birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2025, 10:26
Date modified
26 Nov 2025, 9:36
Achizitii.md ID
21512219
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae tehnica de calcul.signed.pdf
duae tehnica de calcul.signed.pdf
Bidding Documents
-DUAE
21.11.25 10:26
anunț de participare mod.signed.pdf
anunț de participare mod.signed.pdf
Documents history
-
anunț de participare mod.signed.pdf
anunț de participare mod.signed.pdf
ID: 5559685c-8793-4fc7-9cc2-049d8a0760b4
Bidding Documents
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 5559685c-8793-4fc7-9cc2-049d8a0760b4
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunț de participare
26.11.25 09:36
documentația standard mod.signed.pdf
documentația standard mod.signed.pdf
Documents history
-
documentația standard mod.signed.pdf
documentația standard mod.signed.pdf
ID: 55e33d92-0eed-4b48-bc13-603e5ee3e924
Bidding Documents
-
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
ID: 55e33d92-0eed-4b48-bc13-603e5ee3e924
Bidding Documents
Bidding Documents
-documentația standard
26.11.25 09:36
Date:
21 Nov 2025, 13:14
Question's name:
Termenii și condițiile
Question:
11. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Operatorul economic are obligația de a efectua livrarea în termen de până la 20 zile din momentul solicitării de către beneficiar, la sediul acestuia
12. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025
26. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile calendaristice
Bună ! Vă rugăm să clarificați termenele stabilite pentru livrarea mărfii, valabilitatea ofertei și durata contractului, pornind de la următoarele:
Depunerea documentelor – 01/12/2025. În cel mai bun caz, desemnarea câștigătorului – 02/12/2025. Termenul obligatoriu de așteptare pentru o eventuală contestație – 5 zile de la data anunțării câștigătorului – 08/12/2025. Înregistrarea contractului nu poate avea loc mai devreme de 9-10 decembrie.
Vă rugăm să ne răspundeți la întrebarea: despre ce 20 de zile de livrare este vorba, dacă echipamentul trebuie transmis beneficiarului nu mai târziu de 24/12/2025, întrucât Trezoreria nu mai acceptă ulterior documente pentru plățile aferente contractului.
Termenul de valabilitate al contractului este până la 31/12/2025. Valabilitatea ofertei – până la 30/01/2026.
Vă rugăm să introduceți modificările necesare în termenele de executare a contractului și în valabilitatea ofertei.
Answer (21 Nov 2025, 15:30):
Buna ziua,
Mijloacele financiare sunt prevăzute pentru anul 2025, din acest motiv termenul de livrare este de 20 de zile. Sperăm, cu ajutorul dvs., să reușim. Termenul de valabilitate a ofertei a fost indicat la 60 de zile, cu o rezervă suplimentară în caz de eventuală contestație.
O zi cu mult spor.
Date:
21 Nov 2025, 15:47
Question's name:
Răspuns (21 nov 2025, 15:30)
Question:
Să clarificăm încă o dată: dumneavoastră solicitați o valabilitate a ofertelor de 60 de zile. Acestea expiră pe 30 ianuarie 2026, în timp ce termenul de valabilitate al contractului este până la 31.12.2025. Nu considerați că observațiile dumneavoastră referitoare la o eventuală contestație, în legătură cu termenul de valabilitate a ofertelor și logica situației, nu sunt chiar oportună? Vă rugăm să efectuați modificările necesare, astfel încât să fie corecte din perspectiva Legii achizițiilor publice, de exemplu stabilind un termen de valabilitate al ofertelor de 15 zile. Cel puțin astfel situația va fi clară și logică.
Answer (26 Nov 2025, 09:37):
Buna ziua,
Vedeți modificările efectuate. Mulțumesc, o zi cu mult spor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK