1
Enquiry period
with 20.11.2025 15:08
to 27.11.2025 15:04
2
Bidding period
with 27.11.2025 15:04
to 30.11.2025 20:04
3
Auction
01.12.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 191 500 MDL
Period of clarifications: 20 Nov 2025, 15:08 - 27 Nov 2025, 15:04
Submission of proposals: 27 Nov 2025, 15:04 - 30 Nov 2025, 20:04
Auction start date: 1 Dec 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform Specificației Tehnice descrise în Anunțul de participare și Anexa nr.22 la Documentația Standard a prezente proceduri
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
The contact person
Full name
Vladislav Cociu
Contact phone
024223053
Purchase data
Date created
20 Nov 2025, 15:01
Date modified
21 Nov 2025, 9:30
Estimated value (without VAT)
191 500 MDL
The minimum downward of the price
1 915 MDL
Achizitii.md ID
21511864
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Contract period
30 Nov 2025 15:05 - 30 Dec 2025 15:05
List of positions
1)
Title
Remorcă CPV: 16500000-0 - Self-loading or unloading trailers and semi-trailers for agriculture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
3.documentația standart.docx
Bidding Documents
Documentația Standard
20.11.25 15:08
1anunț de participare.signed.pdf 1anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
20.11.25 15:08
2duae_remorca.doc
Bidding Documents
DUAE
20.11.25 15:08
4declarația confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Bidding Documents
Declarația
20.11.25 15:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Ozonteh Impex

Normalized price: 189 900 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic a fost selectat deoarece a îndeplinit integral toate criteriile de eligibilitate și toate cerințele de calificare/selecare stabilite în documentația de atribuire. Oferta depusă a demonstrat conformitatea completă cu specificațiile tehnice și cu toate condițiile obligatorii prevăzute pentru participare.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Remorcă
Date:
21 Nov 2025, 09:30
Question's name:
Termen livrare
Question:
Buna ziua, termenul de livrare 10 zile si contract valabil pina la 31.12.2025. Modificati va rog valabilitatea contractului si termenii, nu este posibil fizic sa va incadrati in termenii indicati.De altfel limitati participarea mai multor agenti economici. 10 zile indica clar conditie concreta.
Answer (24 Nov 2025, 10:19):
Stimate Operator Economic, Vă mulțumim pentru solicitarea de clarificare. Conform pct. 20 – Termenii și condițiile de prestare/executare, livrarea bunului se va efectua în termen de 10 zile de la semnarea contractului, dar nu mai târziu de 20 decembrie 2025. Totodată, potrivit OMF nr. 121 din 20.12.2023, pct. 3, autoritățile contractante bugetare sunt obligate să prezinte contractele de achiziții publice pentru înregistrare la trezoreriile regionale ale Ministerului Finanțelor. Această procedură presupune un anumit timp de procesare, iar respectarea termenelor stabilite este necesară pentru efectuarea transferurilor financiare până la data de 25 decembrie, conform regulilor de închidere a exercițiului bugetar. Membrii Grupului de Lucru privind achizițiile publice au analizat toate aspectele tehnice, procedurale și bugetare relevante, stabilind termenii indicați astfel încât procedura să poată fi finalizată în condiții conforme cadrului normativ aplicabil. În același timp, atragem atenția operatorilor economici asupra pct. 40 din Anunțul de participare, care prevede că, la etapa de evaluare a ofertelor, membrii Grupului de Lucru se vor deplasa la sediul operatorului economic pentru evaluarea obiectului achiziției – remorca – la fața locului. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru interesul acordat procedurii.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications