1
Enquiry period
with 17.11.2025 14:07
to 20.11.2025 14:00
2 days left
2
Bidding period
with 20.11.2025 14:00
to 24.11.2025 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 150 000 MDL
Period of clarifications: 17 Nov 2025, 14:07 - 20 Nov 2025, 14:00
Submission of proposals: 20 Nov 2025, 14:00 - 24 Nov 2025, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braga
Contact phone
068482641
Purchase data
Date created
17 Nov 2025, 13:54
Date modified
17 Nov 2025, 14:07
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21509794
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Contract period
1 Dec 2025 14:05 - 30 Dec 2026 14:05
List of positions
1)
Title
1.1. Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane – modul evidență date, administrare personal 5 licențe 1. Livrarea și instalarea configurației localizate. 2. Evidenţa datelor personale: – Înregistrarea și monitorizarea în baza de date a informațiilor personale de bază ale angajaților; – Încărcarea fotografiilor angajaților; – Anexarea fișierelor scanate; – Sistem de rapoarte care permite clasificarea angajaților după criterii personalizate. 3. Evidența și modificarea statelor de personal, cu posibilitatea exportării documentului tipizat; 4. Evidenţa mișcării cadrelor: – Înregistrarea angajaților, formarea contractelor de muncă (model tipizat) și generarea ordinelor de angajare; – Evidența cumulului și cumulării de funcții, cu generarea documentelor respective; – Înregistrarea transferurilor salariaților și formarea documentelor aferente (ordin, acord); – Înregistrarea concedierilor și formarea ordinelor respective; – Posibilitatea generării rapoartelor privind mișcarea cadrelor. 5. Concedii: – Evidenţa tuturor tipurilor de concediu (anual, medical, social, suplimentar etc.); – Evidența cotei de absență (zile utilizate/zile rămase); – Planificarea concediilor; – Generarea ordinelor de concediu; – Crearea de rapoarte specifice privind evidența concediilor. 6. Evidența instruirii personalului (înregistrare date per angajat, ore, cursuri, generare rapoarte). CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
1.2. Soluție de digitalizare – modul salarizare 3 licențe + 40 licențe acces ponțatori Licențe 1. Livrarea și instalarea configurației localizate. 2. Pontaj: – Evidența prezenței angajaților la locul de muncă; – Import automat de date de la turnichet; –Monitorizarea absențelor și motivelor acestora; – Generarea documentelor de evidență; – Analiza statisticii timpului de lucru; – Evidența calendarului anual și a clasificatorului tipurilor de timp de muncă; – Rapoarte specifice; – Import de date din platforme online. 3. Calcularea salariilor și a reținerilor: – Configurarea tipurilor de plată (salarizare, sporuri, ore suplimentare, concedii, prime, deplasări etc.); – Configurarea tipurilor de rețineri (asigurări sociale, impozite, cotizații sindicale, titluri executorii etc.); – Calcularea corectărilor salariale și generarea de rapoarte specifice. 4. Achitarea salariilor și avansurilor: – Efectuarea plăților și generarea borderourilor; – Crearea și exportul fișierelor pentru instituțiile financiare; – Determinarea și achitarea avansului salarial; – Generarea rapoartelor specifice. 5. Evidența resurselor umane: – Înregistrarea modificărilor de cadre, eliberări din funcții, scutiri personale etc. 6. Evidența salariilor: – Fișa de pontaj zilnică; – Calcularea salariului conform pontajului; – Calcularea concediilor și a foilor de boală (bază 3/12 luni); – Calcularea impozitelor și reținerilor (calcul direct și invers). 7. Crearea de rapoarte reglementate: – Fiscale (IPC21, IALS21, IRM19 etc.); – Statistice (AM, FORPRO, LM, M1, M2, M3 etc.). CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 43.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
1.3. Servicii de instruire a utilizatorilor 1 lună Instruirea utilizatorilor finali privind utilizarea modulelor implementate, elaborarea ghidurilor de utilizare și asigurarea suportului inițial post-implementare. CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Luna
4)
Title
1.4. Adaptarea programului la necesitățile specifice ale instituției 2 luni Personalizarea rapoartelor, template-urilor documentelor și ajustarea modulelor conform cerințelor interne TRM. CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Luna
5)
Title
1.5. Pachet de deservire tehnică (mentenanță anuală) 12 luni Asigurarea adaptării sistemului conform modificărilor legislative, suport tehnic continuu, actualizări periodice și optimizarea modulelor existente conform cerințelor instituției. CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Advertising
Documents of the procurement procedure
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
17.11.25 14:07
ap_sol-digitalizare.signed.pdf ap_sol-digitalizare.signed.pdf
Bidding Documents
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
17.11.25 14:07
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
17.11.25 14:07
Question's name
Question
At the moment there are no questions to lot
Clarifications